Οντως, αυτό το έργο καθώς και πολλά άλλα που έγιναν και γίνονται με τον ίδιο τρόπο έχουν τα απαραίτητα στοιχεία: Εξυπηρετούν πρωτίστως ανάγκες των πολυεθνικών της ΕΕ. Πληρώνουν οι Ελληνες φορολογούμενοι και κερδίζουν οι μεγαλοκατασκευαστές. Θα ξεζουμιστούν οι εργαζόμενοι από τα διόδια ενώ οι εργολάβοι χρησιμοποιούν όσο το δυνατόν τη μερική απασχόληση και την ανασφάλιστη εργασία.
Πράγματι, η δική τους αντίληψη για την ανάπτυξη είναι. Απλά συμπίπτει με αυτή της Νέας Δημοκρατίας, που μπορεί με τη σειρά της να υποστηρίξει ότι την εκφράζει η ...Ιόνιος Οδός, για την οποία πρόσφατα ψηφίστηκε στη Βουλή η σύμβαση κατασκευής της.
Ε, ΔΕ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ότι είναι απαραίτητες πια τόσες βιντεοσκοπήσεις από κινητά τηλέφωνα για να αποκτήσουμε γνώμη για τη συμπεριφορά της Αστυνομίας και τις πολιτικές κατευθύνσεις που ακολουθεί.
Υπάρχει μήπως άνθρωπος που κυκλοφορεί, π.χ., στην Αθήνα και δεν έχει δει αστυνομικούς να συμπεριφέρονται άσχημα σε αλλοδαπό ή άνδρες των ΜΑΤ να κάνουν επιδείξεις «παλικαριάς» σε πολίτες;
Το ερώτημα που παραμένει είναι αν θα συζητηθεί ποτέ η ουσία του πράγματος, δηλαδή το ποιους συμφέρει και γιατί αυτή η κατάσταση.
ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ αναμενόμενο, ...αυτό το καλοκαίρι κατατέθηκε το περίφημο νομοσχέδιο Ρουσόπουλου για την αδειοδότηση των Μέσων Ενημέρωσης. Παρότι το είχε αναγγείλει και πρόπερσι αλλά και πέρσι τον Ιούνη.
Οχι ότι είχαμε και καμιά βιασύνη (αφού ούτως ή άλλως για νομοσχέδιο τροχοδρόμησης των γνωστών διαπλεκόμενων συμφερόντων πρόκειται), όμως δεν μπορούμε παρά να σκεφτούμε ότι σαφώς συνδέεται με την άτυπη ακόμη προεκλογική περίοδο.