Οταν τα κονδύλια για την Παιδεία παραμένουν παγωμένα και σ' αυτόν τον Προϋπολογισμό, πώς είναι δυνατόν να αντιμετωπίζεται το κτιριακό πρόβλημα, δηλαδή; Βρήκαν κανένα τρόπο να χτίζουν τσάμπα; 'Η, μήπως, πρόκειται να βάλουν μαθητές και γονείς να τα πληρώσουν;
Οσο για το πρότυπό τους για το «σύγχρονο σχολείο», έχει γίνει σαφές και αντιληπτό: Θα προτιμούσαν τα σχολεία αντί για διευθυντές να έχουν ...εισαγγελείς, ώστε να γίνονται κατευθείαν οι ποινικές διώξεις σε περιπτώσεις κινητοποιήσεων ή καταλήψεων.
Και οι καθηγητές επίσης δεν τους φαίνονται και τόσο ...χρήσιμοι (αλλιώς δε θα τους πλήρωναν τόσο πενιχρούς μισθούς). Προτιμούν ίσως να διδάσκουν «στελέχη εταιρειών», ώστε τα παιδιά που τελειώνουν να είναι «πειθήνιοι άνεργοι» και κάποιοι από αυτούς «πειθήνιοι εργαζόμενοι».
ΕΠΙΜΕΝΕΙ ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ και η πλειοψηφία της, για την ανάγκη να ...παρουσιάσει η κυβέρνηση τις θέσεις της και γι' αυτό - λέει - δεν προσέρχεται στο διάλογο για το Ασφαλιστικό, που είναι «κυβερνητικός μονόλογος».
Ισως γιατί οι εργαζόμενοι κάτι έχουν ακούσει για τις κατευθύνσεις της ΕΕ και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, κάτι έχουν αντιληφθεί από όσα λένε ο Κ. Καραμανλής και ο Β. Μαγγίνας και, βέβαια, θυμούνται πολύ καλά πού το πήγαινε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με το νόμο Γιαννίτση.