Στο εσωτερικό - το οποίο μπορεί να ντυθεί με δυο διαφορετικές ταπετσαρίες - ξεχωρίζει το ξανασχεδιασμένο δίχρωμο ταμπλό, το οποίο διαθέτει και ένα αποθηκευτικό χώρο στο κέντρο του πάνω τμήματος. Διαφορετικά είναι τα γραφικά των οργάνων, ενώ το τιμόνι τεσσάρων ακτίνων θυμίζει Almera. Ανάλογα την έκδοση, διατίθενται και ελαστική θήκη στην πλάτη του καθίσματος και μια βάση για μπουκάλι.
Οι κινητήρες έχουν βελτιωθεί. Ο 1.300άρης CG13 αντικαταστάθηκε από τον 1.4 CGA3 που έχει κυβισμό 1348 κ.εκ. Τα αρχικά του CG σημαίνουν Clean Green, δηλ. καθαρός οικολογικός και ανάμεσα στις άλλες αλλαγές έχει τοποθετηθεί καταλύτης ταχείας προθέρμανσης. Βελτιώσεις έχουν γίνει στην τροφοδοσία και στην ανάφλεξη ενώ η ισχύς έχει ανέβει από τους 75 στους 82 ίππους, ενώ η κατανάλωση έχει πέσει από τα 6,6 στα 6,1 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 170 χλμ./ώρα.
Αναβαθμισμένες είναι οι δαγκάνες των φρένων και οι αποστάσεις ακινητοποίησης έχουν μειωθεί κατά 12%. Το ABS είναι της Bosch νέας γενιάς. Τα στάνταρ ασφαλείας είναι από τα υψηλότερα στην κατηγορία και οι τροποποιήσεις που έχουν γίνει αφορούν τα συστήματα συγκράτησης αποσκευών ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα δεύτερο σημείο στήριξης του παιδικού καθίσματος ISOFIX. Το immobilizer είναι τελευταίας γενιάς και το κλειδί χρησιμοποιεί ένα περίπλοκο κωδικό που αν δε δοθεί σωστά ακινητοποιεί το αυτοκίνητο. Οι τιμές ξεκινούν από τα 2.718.000 δρχ. για το 1.000άρι και από τα 3.418.000 δρχ. για το 1.400άρι.