Τρίτη 13 Μάη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΔΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΤΑ ΠΑΝΩ, ΚΑΤΩ...

«ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ»: «Το σημερινό αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για τις Φυσικές Επιστήμες της Ε' και Στ' Δημοτικού περιλαμβάνει ύλη η οποία σύμφωνα με έρευνες γίνεται κατανοητή μόνο από το 5% των μαθητών στους οποίους απευθύνεται (...) στους καθηγητές δόθηκαν αποσπάσματα από το βιβλίο μαθητή της Ε΄ δημοτικού χωρίς να αναφέρεται η ταυτότητα του βιβλίου και τους ζητήθηκε να απαντήσουν σε ποια τάξη θεωρούν ότι διδάσκονται τα αποσπάσματα αυτά. Πάνω από επτά στους δέκα απάντησαν ότι διδάσκονται στο Γυμνάσιο και σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα υποστήριξαν ότι κακώς διδάσκονται στο Γυμνάσιο αναγνωρίζοντας την ύλη κατάλληλη για το Λύκειο...» (το ρεπορτάζ στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ)

«ΤΟ ΝΟΜΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ»: «Οι υγιείς δυνάμεις του δημόσιου πανεπιστημίου (...) ασφυκτιούν και η έκρηξή τους δε θα αργήσει. Οι επικείμενες πρυτανικές εκλογές μπορεί να αποτελέσουν την αφορμή (...) ορισμένοι πρυτάνεις είναι διατεθειμένοι να ακολουθήσουν το παράδειγμα του συναδέλφου τους κ. Παλλήκαρη στην Κρήτη. Να κηρύξουν λοκ άουτ στη λειτουργία των ΑΕΙ. Το θέλει κανείς; Φαντάζομαι πως όχι. Σίγουρα πάντως δεν το θέλουν οι άξιοι καθηγητές που ζουν και εργάζονται μέσα στα δημόσια πανεπιστήμια, κάνουν έρευνα και αγαπούν τους φοιτητές τους (...) πιστεύω ότι εκείνοι κρατούν στο χέρι τους τα κλειδιά των εξελίξεων. Εκείνοι πρέπει να πάρουν κυριολεκτικά το νόμο - πλαίσιο στα χέρια τους». (ο Μ. Κοττάκης στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ)

«ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΙΤΗΜΑΤΑ»: «Διαβάζω ότι διάχυτη είναι η ανησυχία στους πανεπιστημιακούς κύκλους για πιθανή αναταραχή με αφορμή τις πρυτανικές εκλογές (...) για το νόμο πλαίσιο ο καθένας έχει τις απόψεις του. Προσωπικά πιστεύω ότι βρίσκεται πίσω από τις ανάγκες του ελληνικού δημόσιου πανεπιστημίου, ορισμένες όμως διατάξεις του, όπως η αξιολόγηση και η καθολική συμμετοχή των φοιτητών στις πρυτανικές εκλογές, ήταν αιτήματα του προοδευτικού χώρου, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΝ όταν ήταν στα συγκαλά του» (ο Νίκος Μπίστης του ΠΑΣΟΚ στο ΕΘΝΟΣ).

ΕΛΕΟΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙ... «Θέλουμε έναν αστυνομικό που θα του υποδεικνύουμε εμείς πότε, πώς, με ποια μέσα θα παρεμβαίνει για να επιτελεί το έργο του. Θέλουμε έναν αστυνομικό που θα εκπαιδεύεται για το πώς δε θα χρησιμοποιεί βία και όπλο, πως δε θ' αντιδράει όταν του πετάμε σκουπίδια, ή καδρόνια, που θα χαίρεται να τον αποκαλούν "μπάτσο" (...) όποιος καταγγείλει στην αστυνομία ότι ο διπλανός του εγκληματεί είναι "χαφιές" και "καρφί" και όχι δημοκράτης. Ελεος» (ο καθηγητής του Πανεπιστημίου της Αθήνας Γ. Πανούσης στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ).


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ