«Οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις προσπαθούν απεγνωσμένα να πείσουν τους πολίτες να ρίξουν τη χαρτοπετσέτα από την τυρόπιτα στο καλάθι των αχρήστων και την ψήφο τους στις ευρωκάλπες (και όχι το ανάποδο). Κι αναρωτιέται κανείς: Γιατί να εξαντλείται μονάχα σε αυτό η ιδιότητα του δημοκρατικού πολίτη; Γιατί, ας πούμε, να μην καλείται με παρόμοια μηνύματα από τις κυβερνήσεις να διεκδικήσει τα δικαιώματά του στο χώρο της εργασίας του; 'Η να ασκήσει το δημοκρατικό δικαίωμα της απεργίας; (...)
(...) Στα διαφημιστικά μηνύματα που είναι πλημμυρισμένα από τα ευρωπαϊκά επιτεύγματα μπορεί πάντως να διακρίνει κανείς μερικές χτυπητές απουσίες. Δεν υπάρχει ούτε μια αναφορά στο (αποτυχημένο) Ευρωσύνταγμα. Δεν υπάρχει πουθενά καμία αναφορά στους σκληρούς κανόνες του Μάαστριχτ, που υποτίθεται πως θα ήταν η ασπίδα η οποία θα έσωζε τους Ευρωπαίους από ενδεχόμενη οικονομική κρίση. Μάλιστα, στις γαλλικές προπαγανδιστικές αφίσες δεν υπάρχει ούτε μια αναφορά στο ευρώ, παρατηρεί ο Γάλλος ζωγράφος και σκιτσογράφος Ματιέ Κολογκάν που τις μελέτησε προσεκτικά σαν ειδικός. Και από τις αφίσες που παρουσιάζουν μιαν "Ειρηνική Ευρώπη" λείπουν οι εικόνες από τη Βοσνία, τη Σερβία και το Κοσσυφοπέδιο. Οι εικόνες από τον πόλεμο στο Ιράκ, τον πρώτο πόλεμο στον οποίο έλαβε μέρος η ενωμένη Ευρώπη, λείπουν κι αυτές. Οσο για τις αφίσες για την "Ελεύθερη Ευρώπη", λέει ο Κολογκάν, "γιατί, ας πούμε, να μην υπάρχει κάτι για την Επανάσταση των Γαριφάλων στην Πορτογαλία ή για τον Σαλαζάρ και τον Φράνκο; Η αλήθεια είναι πως η Ενωμένη Ευρώπη δεν ίδρωσε για να τους διώξει"». (οι επισημάνσεις στη στήλη "Δρόμοι" του Ρ. Βρανά στα ΝΕΑ)
«Κατάθεση φωτιά από Αντιτρομοκρατική (...) το σημείο της κατάθεσης που έχει ανάψει φωτιές αφορά το συμπερασματικό μέρος, όπου αναφέρεται ότι "...πρεζέμποροι, νονοί της νύχτας, πράκτορες μυστικών υπηρεσιών έχουν διαβρώσει μικρό, αλλά κομβικό σημείο του πολιτικού συστήματος και χρησιμοποιώντας ένστολα ανδρείκελα αποσυνθέτουν τον κοινωνικό ιστό, με αποτέλεσμα, τόσο τον άδικο θάνατο του μαθητή Γρηγορόπουλου στα Εξάρχεια, όσο και του αστυνομικού Μιχ. Σπανουδάκη στον Κορυδαλλό». (το θέμα στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ)