Σάββατο 21 Απρίλη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Φαρδαίνει κι άλλο ο δρόμος - λαιμητόμος

Τραγικός είναι ο απολογισμός των τροχαίων ατυχημάτων που συνέβησαν στο Φοίνικα της Θεσσαλονίκης από το 1960 που άρχισε να κατοικείται ο οικισμός. Πάνω από 100 κάτοικοί του έχασαν τη ζωή τους και δεκάδες άλλοι τραυματίστηκαν και έμειναν ανάπηροι, παρασυρόμενοι από τα αυτοκίνητα στο δρόμο Θεσσαλονίκης - Μηχανιώνας, ο οποίος διασχίζει τον οικισμό. Και σα να μην έφτανε αυτό, τώρα η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας σχεδιάζει τη διαπλάτυνση της οδού από 15 μέτρα που είναι σήμερα στα 26. Θα περιοριστεί στο ελάχιστο το πεζοδρόμιο, το πράσινο θα εξαφανιστεί, ενώ θα δημιουργηθούν και τεράστια προβλήματα ηχορύπανσης, καθώς τα αυτοκίνητα σ' αυτή την οδό ταχείας κυκλοφορίας θα διέρχονται κάτω από τα παράθυρα των πολυκατοικιών του οικισμού. Οι κάτοικοι, όπως είναι φυσικό, έχουν αναστατωθεί από την ώρα που εκπρόσωποι του Δήμου Καλαμαριάς τούς γνωστοποίησαν τα σχετικά με τις προθέσεις της Περιφέρειας. Εχουν συγκροτήσει συντονιστική επιτροπή και προγραμματίζουν σειρά κινητοποιήσεων με σκοπό την ανατροπή των νέων παρεμβάσεων που δημιουργούν πρόσθετα και σοβαρότερα προβλήματα στην περιοχή.

Τα παραπάνω τόνισαν τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Φοίνικα με αντιπροσωπεία του ΚΚΕ, επικεφαλής της οποίας ήταν ο βουλευτής του Κόμματος Γ. Χουρμουζιάδης. Οπως τόνισε ο βουλευτής, οι πιέσεις των κατοίκων θα πρέπει να ενταθούν προκειμένου οι αρμόδιοι να παρουσιάσουν μια εναλλακτική λύση που θα έχει σαν κέντρο της τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Να οργανωθούν τα αιτήματα των κατοίκων και να συνοδεύονται από τεχνική μελέτη. Τέλος, ο Γ. Χουρμουζιάδης σημείωσε ότι το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα σοβαρό και τα αιτήματα των κατοίκων απόλυτα δίκαια ενώ το ΚΚΕ θα τα στηρίξει με κάθε τρόπο.

Ακόμη ο βουλευτής του ΚΚΕ περιόδευσε στο σταθμό μετεπιβίβασης των αστικών λεωφορείων και μίλησε με επιβάτες και το προσωπικό του ΟΑΣΘ. Το μέτρο, τονίστηκε, σχεδιάστηκε στα γραφεία χωρίς να ρωτηθούν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μόνο προβλήματα στο επιβατικό κοινό αλλά και στο προσωπικό του Οργανισμού. Ενώ αρχικά το δρομολόγιο γινόταν από τη Μηχανιώνα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης σε μία ώρα και ένα τέταρτο, τώρα χρειάζονται οι επιβάτες δύο ώρες για να φθάσουν στον προορισμό τους. Ο χώρος που έχει διατεθεί για τη λειτουργία του σταθμού μετεπιβίβασης του Φοίνικα είναι τελείως ακατάλληλος για να εξυπηρετήσει το μεγάλο αριθμό επιβατών που διακινούνται καθημερινά. Από το δρόμο που βρίσκεται μπροστά στο σταθμό μπορεί να περάσει μόνο ένα λεωφορείο και το πεζοδρόμιο είναι πολύ στενό, έτσι που να υπάρχει κίνδυνος ανά πάσα στιγμή να συμβεί σοβαρό ατύχημα. Οι επιβάτες ταλαιπωρούνται καθώς δε βρίσκουν μια αίθουσα να καταφύγουν στη διάρκεια της παραμονής τους, ενώ θα πρέπει να επισημανθεί ότι σ' όλο το χώρο δεν υπάρχει έστω και μια τουαλέτα.

Ο Γ. Χουρμουζιάδης μιλώντας με το προσωπικό του ΟΑΣΘ υποσχέθηκε ότι αφού συναντηθεί με το Νομάρχη για να συζητήσει το θέμα, θα καταθέσει εκ μέρους του Κόμματος σχετική Ερώτηση στη Βουλή.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ