Τετάρτη 4 Σεπτέμβρη 2019
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΟΑΣΘ ΚΑΙ ΜΕΤΡΟ
«Διαχείριση κρίσης» στις πλάτες επιβατών και εργαζομένων

Πρόγευση για τα όσα αναμένεται να ανακοινώσει από το βήμα της 84ης ΔΕΘ ο πρωθυπουργός, τόσο για τον ΟΑΣΘ όσο και για το μετρό, έδωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, κατά τη διάρκεια της παρουσίας του χτες στη Θεσσαλονίκη.

Ανέφερε ότι ο Κυρ. Μητσοτάκης θα παρουσιάσει το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών τονίζοντας ότι η κατάσταση με τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη απαιτεί «διαχείριση κρίσης».

Ο Κ. Καραμανλής χαρακτήρισε τραγική την κατάσταση στον ΟΑΣΘ και μίλησε για εικόνα διάλυσης, συνδέοντάς τη με τη μείωση των εσόδων του Οργανισμού από 50 εκατ. ευρώ σε 24 εκατ. μέσα σε 4 χρόνια. Προσπάθησε να παρουσιάσει ως κατόρθωμα το γεγονός ότι αυξήθηκε ο στόλος των λεωφορείων που κυκλοφορούν στην πόλη, από 213 σε 273, όταν απαιτούνται τουλάχιστον 500 για την κάλυψη των αναγκών και την ίδια ώρα πολλά από αυτά διαλύονται κυριολεκτικά στο δρόμο, ή κυκλοφορούν χωρίς να διαθέτουν κλιματισμό κ.λπ.

Σε ό,τι αφορά το ιδιοκτησιακό καθεστώς του ΟΑΣΘ, ο Κ. Καραμανλής ανέφερε ότι «σε αυτήν τη φάση θα μείνει κρατικός. (...) Εκκρεμεί η εκκαθάριση στον ΟΑΣΘ, υπάρχουν ζητήματα στα διοικητικά δικαστήρια με πρώην μετόχους και πριν ξεκαθαρίσουν όλα αυτά θα ήταν ανώριμο εκ μέρους της ηγεσίας να πάρει μία απόφαση σε ένα τόσο σημαντικό θέμα, όπως αυτό του ιδιοκτησιακού καθεστώτος».

Αναφερόμενος στο Μετρό Θεσσαλονίκης είπε ότι ο πρωθυπουργός θα ανακοινώσει τα σχέδια που έχει για την επιτάχυνση του έργου.

Διαπίστωσε ότι «το έργο έχει καθυστερήσει πάρα πολλά χρόνια», επανέλαβε τα γνωστά περί «διασφάλισης του δημόσιου συμφέροντος και του δημόσιου χρήματος» και παρέμεινε φειδωλός σχετικά με το μέλλον του Σταθμού «Ελ. Βενιζέλος». Είπε απλά ότι «στον περιβόητο Σταθμό Βενιζέλου δεν υπάρχουν εργοτάξια και όχι απλώς δεν έχει ξεκινήσει η κατασκευή του σταθμού, αλλά, όπως μας ενημέρωσαν οι ειδικοί, δεν έχει καν ολοκληρωθεί η μελέτη για να ξεκινήσει».

Θυμίζουμε πως κυβερνητικοί παράγοντες και βουλευτές έχουν επαναφέρει στο προσκήνιο τη συζήτηση περί απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαίων, αν και έχει αποφασισθεί η διατήρηση «κατά χώραν». Αυτές οι τοποθετήσεις έχουν προκαλέσει αντιδράσεις των αρχαιολόγων και άλλων φορέων της πόλης. Μάλιστα, ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων υποστηρίζει ότι «το ζήτημα έχει λήξει με την ομόφωνη γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (24 Γενάρη 2017) και τη συνακόλουθη έκδοση Υπουργικής Απόφασης (...) που εξασφαλίζει και την κατασκευή του σταθμού και κατά χώραν ανάδειξη των μνημείων».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Ασφυκτική η κατάσταση στα αστικά λεωφορεία (2024-01-10 00:00:00.0)
Κρούσματα σε εργαζόμενους του ΟΑΣΘ (2021-10-22 00:00:00.0)
Να μην αποσπαστούν - καταστραφούν οι αρχαιότητες στον Σταθμό Βενιζέλου (2021-07-23 00:00:00.0)
Τριήμερο ενημέρωσης και δράσης για τον ΟΑΣΘ (2019-06-26 00:00:00.0)
Το 2020 και χρυσοπληρωμένο από το λαό το Μετρό Θεσσαλονίκης (2015-12-30 00:00:00.0)
Aυξήσεις στα εισιτήρια και χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων (2014-08-07 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ