Τετάρτη 4 Νοέμβρη 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΠΑΝΔΗΜΙΑ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ
Δεν πάει άλλο με την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες

Η ΔΑΣ ΟΑΣΑ καταγγέλλει τη διαχρονική αντιλαϊκή πολιτική, που σε συνθήκες πανδημίας οδηγεί σε πλήρες αδιέξοδο εργαζόμενους και επιβάτες

Αναμονή 11 λεπτά στον ηλεκτρικό σε ώρα αιχμής...
Αναμονή 11 λεπτά στον ηλεκτρικό σε ώρα αιχμής...
«Από "ήρωες" στην περίοδο της πανδημίας και της καραντίνας, που καθημερινά βρισκόμαστε στο πόστο μας, που κρατάμε ανοιχτές τις συγκοινωνίες, πλέον αντιμετωπιζόμαστε ως "αναλώσιμοι" από την κυβέρνηση», σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΔΑΣ ΟΑΣΑ για την τραγική κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε μια από τις βασικές εστίες μετάδοσης, παρά τις αλχημείες που κάνει η κυβέρνηση παίζοντας με αριθμούς και ποσοστά.

Για την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών η ΔΑΣ επισημαίνει ότι «δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα για τους εργαζόμενους. Η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ και όλα τα κόμματα του ευρωμονόδρομου στήριξαν την πολιτική της απαξίωσης και της παραχώρησης τελικά του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες. Η κυβέρνηση της ΝΔ ενώ έχει μετατρέψει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε υγειονομικές βόμβες υπερμετάδοσης του ιού, συνεχίζει να κοροϊδεύει την κοινωνία ότι τάχα "όλα βαίνουν καλώς" (...)».

Ακόμα, αναφέρεται στο νομοσχέδιο που ετοιμάζεται να φέρει η κυβέρνηση για τα Εργασιακά και τη συνδικαλιστική δράση, σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι «ο καθορισμός προσωπικού ασφάλειας, που στη περίπτωση των αστικών συγκοινωνιών θα ξεπερνά ακόμη και τον αριθμό των εργαζομένων ολόκληρης της βάρδιας, ουσιαστικά νομιμοποιεί τον απεργοσπαστικό μηχανισμό κυβέρνησης, εργοδοσίας. Αυτή η πολιτική είναι που σάρωσε και σαρώνει μισθούς και δικαιώματα, αυτή είναι που λογαριάζει την υγεία και την ανθρώπινη ζωή ως κόστος».

Σε άλλη ανακοίνωση, η ΔΑΣ καταγγέλλει τον εμπαιγμό του ΣΥΡΙΖΑ προς τους εργαζόμενους, με αφορμή τα όσα ειπώθηκαν σε επίσκεψη στελεχών του στο αμαξοστάσιο του Κόκκινου Μύλου, «σε μια περίοδο που η κυβέρνηση της ΝΔ, αξιοποιώντας το νομοθετικό έργο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, προωθεί την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών και ανατρέπει εργατικές κατακτήσεις και δικαιώματα».

Υπενθυμίζει ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε μεταξύ άλλων νόμο «για να μπουν τα ΚΤΕΛ και η ιδιωτική επιχειρηματική δράση στις αστικές συγκοινωνίες. Αυτόν τον νόμο συμπλήρωσε η κυβέρνηση της ΝΔ, προωθώντας ακόμη περισσότερο την "απελευθέρωση" των Μεταφορών. Με νέο νόμο βάζει ακόμη περισσότερα εμπόδια στο δικαίωμα της απεργίας, νομιμοποιεί τους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς. Αυτούς τους νόμους στηρίζουν με τη στάση τους ο εργοδοτικός - κυβερνητικός συνδικαλισμός, ΜΕΤΑ - ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ, στις αστικές συγκοινωνίας».

Εως και 11 λεπτά αναμονή σε ώρα αιχμής!

Επιβεβαιώνοντας εξάλλου τις καταγγελίες της ΔΑΣ για την άθλια κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες, καθημερινά βλέπουν το φως της δημοσιότητας εικόνες από εργαζόμενους που χρησιμοποιούν τις αστικές συγκοινωνίες από και προς τη δουλειά τους. Μια από αυτές δείχνει χρόνο αναμονής 9 λεπτά στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο στις 7.57 το πρωί της Τρίτης 3 Νοέμβρη από τον σταθμό «Αττική». Σχεδόν μια ώρα μετά, στις 08.49, ο χρόνος αναμονής αυξήθηκε στα 11 λεπτά.

Κι ενώ οι μεγάλες αναμονές βγάζουν μάτι, η κυβέρνηση συνεχίζει να ισχυρίζεται με θράσος ότι μόνο στο 5% των δρομολογίων υπάρχει πρόβλημα συνωστισμού!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ