Σάββατο 6 Απρίλη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Λεωφορείο του ΟΑΣΑ σε ξέφρενη πορεία

Σκότωσε δύο και τραυμάτισε σοβαρά μια 27χρονη γυναίκα

Τροχαίο με δύο νεκρούς και μια τραυματία έγινε χτες το πρωί στην οδό Μενάνδρου στην Αθήνα. Νεκροί είναι οι Παναγιώτης Στεφανόγλου, 74 χρόνων και η Αναστασία Σταυροπούλου, 32 χρόνων. Τραυματίας είναι η Αδαμαντία Ρετσικάλη, 27 χρόνων, η οποία διακομίστηκε σε σοβαρή κατάσταση στο Γενικό Κρατικό.

Το δυστύχημα συνέβη στις 10.40 π.μ. χτες, όταν λεωφορείο (ΥΝ 6946) της Εταιρείας Θερμικών Λεωφορείων (ΕΘΕΛ), που οδηγούσε ο 50χρονος Ελευθέριος Ρουσσιώτης και εκτελούσε δρομολόγιο Γ18 της γραμμής Ομόνοια - Πέραμα, άρχισε μια «τρελή» κούρσα όταν έστριψε από την οδό Πειραιώς και μπήκε στην οδό Μενάνδρου. Το λεωφορείο πρώτα χτύπησε ένα ΙΧ και στη συνέχεια παρέσυρε τις δύο γυναίκες. Μετά έπεσε σε άλλο αυτοκίνητο και στη συμβολή Σοφοκλέους και Μενάνδρου παρέσυρε τον 74χρονο, ο οποίος εγκλωβίστηκε στις ρόδες του λεωφορείου. Ανασύρθηκε μετά από επέμβαση συνεργείου της Πυροσβεστικής, που έσπευσε στο σημείο με τέσσερα οχήματα και 12 πυροσβέστες. Ζημιές προκλήθηκαν και σε πέντε σταθμευμένα οχήματα.

Οπως δήλωσε ο διοικητής της Τροχαίας Κ. Τζέκης, ο οδηγός του λεωφορείου ανέφερε ότι το όχημα παρουσίασε μηχανική βλάβη (κόλλησε το γκάζι) του οχήματος, ενώ το αλκοτέστ στο οποίο υποβλήθηκε ο Ε. Ρουσσιώτης ήταν αρνητικό. Στο όχημα, που μεταφέρθηκε στο ΚΤΕΟ Δραπετσώνας, έγινε επιτόπιος έλεγχος από εμπειρογνώμονες του υπουργείου Μεταφορών - Επικοινωνιών, της Τροχαίας και της ΕΘΕΛ. Ωστόσο, οι ειδικοί θα διενεργήσουν περαιτέρω πλήρη μηχανολογικό έλεγχο, πριν εκδώσουν το επίσημο πόρισμά τους για τα αίτια του δυστυχήματος.

Κάτοικοι, αλλά και καταστηματάρχες της περιοχής, με δηλώσεις τους ζήτησαν την απομάκρυνση των αφετηριών από την οδό Μενάνδρου, διότι ο δρόμος είναι στενός. Ορισμένοι κατήγγειλαν τον ΟΑΣΑ που έχει δρομολογήσει αρθρωτά λεωφορεία («φυσαρμόνικες»), όπως αυτό που προκάλεσε το δυστύχημα, σ' ένα δρόμο που δεν πληροί τις προϋποθέσεις.

Να σημειωθεί, πάντως, ότι μετά την εφαρμογή του νόμου 2669/98 οι συνθήκες εργασίας των οδηγών της ΕΘΕΛ έχουν εντατικοποιηθεί και σε πολλές περιπτώσεις βρίσκονται 12 και 14 ώρες τη μέρα στο τιμόνι, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Υπενθυμίζεται ότι ανάλογο συμβάν με λεωφορείο της ΕΘΕΛ είχε σημειωθεί τον Οκτώβρη του 1994 σε αφετηρία στην οδό Ακαδημίας. Τότε είχαν χάσει τη ζωή τους έξι άνθρωποι.

Με ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΘΕΛ εκφράζει τη βαθιά της οδύνη για τα θύματα του δυστυχήματος.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ