Σάββατο 8 Ιούλη 2023 - Κυριακή 9 Ιούλη 2023
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΤΡΙΝΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
5. Πλέουν σε ... θάλασσες κερδών

Μια ματιά στους ισολογισμούς των ακτοπλοϊκών εταιρειών ζαλίζει:

Ο όμιλος «Grimaldi», που έχει τις «Μινωικές Γραμμές», για το 2022 εμφάνισε κέρδη ύψους 222,2 εκατ. ευρώ, από 80,6 εκατ. ευρώ το 2021.

Η «Attica Group» (μητρική της «Blue Star») εμφάνισε αύξηση κερδών κατά 38%, με τα καθαρά της κέρδη να ανέρχονται σε 17,5 εκατ. ευρώ.

Η ΑΝΕΚ το 2022 αύξησε κατά 20% τον κύκλο εργασιών της, ο οποίος ανήλθε σε 180 εκατ. ευρώ, έναντι 150 εκατ. ευρώ το 2021. Τα δε κέρδη της ήταν 10,5 εκατ. ευρώ, 17,5 εκατ. ευρώ το 2021. Η μείωση αυτή δεν αποκλείεται να προέρχεται και από διάφορα επιχειρηματικά παιχνίδια που βρίσκονται σε εξέλιξη αυτήν την περίοδο ανάμεσα στις ακτοπλοϊκές εταιρίες.

Για την εταιρεία Ηλιόπουλου («Sea Jet»), με 21 ακτοπλοϊκά πλοία, τα περισσότερα ταχύπλοα, μπορεί να μην αναφέρονται συγκεκριμένα οικονομικά στοιχεία στον ναυτιλιακό Τύπο, όμως και μόνο το γεγονός ότι παζαρεύει να αγοράσει την ΑΝΕΚ είναι ενδεικτικό της πορείας όλων των μεγεθών της εταιρείας.

Οσο για το ποιες είναι οι προθέσεις της «νέας» κυβέρνησης της ΝΔ απέναντι στις αξιώσεις των εφοπλιστών, το στίγμα έσπευσε να το δώσει από την πρώτη στιγμή ο «νέος» υπουργός Ναυτιλίας Μ. Βαρβιτσιώτης κατά τη διαδικασία παράδοσης - παραλαβής, λέγοντας ότι «στόχος και όραμα» του ίδιου και της κυβέρνησής του είναι «να διευκολύνω και να διευκολύνουμε όσο μπορούμε την ελληνική ναυτιλία»...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ