Τρίτη 31 Γενάρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΛΙΑΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Αύξηση 3,3% στο 11μηνο 2005

Στα είδη πρώτης ανάγκης στρέφεται το συντριπτικά μεγαλύτερο κομμάτι της λαϊκής κατανάλωσης, ενώ ταυτόχρονα οι μεγάλες αλυσίδες τροφίμων (σούπερ μάρκετ) αποσπούν ολοένα και μεγαλύτερα μερίδια αγοράς εκτοπίζοντας τις μικρότερες επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, στο 11μηνο Γενάρη-Νοέμβρη 2005 ο δείκτης όγκου στο λιανικό εμπόριο (δηλαδή ο αποπληθωρισμένος τζίρος) εμφανίζει αύξηση 3,3%. Στα «καταστήματα ειδών διατροφής» η αύξηση φτάνει σε 6% έναντι μόλις 0,7% στις λοιπές κατηγορίες καταστημάτων.

Η μάζα της λαϊκής κατανάλωσης στα μεγάλα καταστήματα τροφίμων (σούπερ μάρκετ) εμφανίζει αύξηση σε ποσοστό 5,6% έναντι αύξησης 1,7% στα πολυκαταστήματα, 1,4% στην κατηγορία «ένδυση - υπόδηση» και 0,7% στα «έπιπλα - ηλεκτρικά είδη - οικιακός εξοπλισμός». Αντίθετα, πτώση 1,4% καταγράφεται στα καταστήματα «βιβλίων - χαρτικών - ειδών δώρου».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ