Σάββατο 11 Φλεβάρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Μάρκετινγκ και κέρδη

Συνέντευξη Τύπου έδωσε η Ελληνική Εταιρία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (ΕΕΦαΜ) με αφορμή την έναρξη του Συνεδρίου με θέμα «Η Τέχνη της Επικοινωνίας στο Φαρμακευτικό Marketing». Κι όταν η στήλη ρώτησε ποια είναι η σχέση των κεφαλαίων που διατίθενται για μάρκετινγκ με τα βασικά μεγέθη της φαρμακοβιομηχανίας, πήρε την απάντηση ότι αντιστοιχεί κοντά στο 6% του ετήσιου τζίρου των φαρμακοβιομηχανιών. Ποσοστό, που ανέρχεται περίπου στο μισό του αντίστοιχου που διατίθεται απ' τις φαρμακοβιομηχανίες για την έρευνα (ο μέσος όρος είναι 10-13% και σε μερικές περιπτώσεις φτάνει στο 20% επί των συνολικών τζίρων).

Κι αν αναρωτιέστε σε τι απόλυτα μεγέθη μεταφράζονται τα ποσοστά, σας πληροφορούμε τα εξής: Οι 10 μεγαλύτερες εταιρίες της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα (όλες θυγατρικές πολυεθνικών εκτός μιας) είχαν το 2004 τζίρο 4,19 δισ. ευρώ. Το 6% του ποσού αυτού μεταφράζεται σε 251,4 εκατ. ευρώ και διατίθεται για τις ανάγκες του μάρκετινγκ!

Κάπως έτσι διασφαλίζεται η κερδοφορία της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας, μαζί με την ετήσια αύξηση των κερδών τους τα τελευταία χρόνια με το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό του 17,3%, όπως έδειξε πρόσφατη έρευνα της HELLASTAT.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ