Τετάρτη 22 Μάη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ
Θέλουν ευέλικτους τους ανέργους

Αποφάσεις που κινούνται εντός των πλαισίων της κυβερνητικής πολιτικής έλαβε το Νομαρχιακό Συμβούλιο Δυτικής Αττικής στην τελευταία του συνεδρίαση στα θέματα που αφορούσαν τη διαχείριση προγραμμάτων της Ευρωπαϊκής Ενωσης και το πρόβλημα με τη διακοπή της μεταφοράς μαθητών που κατοικούν μακριά από τις έδρες των σχολείων τους.

Ειδικότερα στη συνεδρίαση του ΝΣ εγκρίθηκαν κατά πλειοψηφία τέσσερα ευρωπαϊκά προγράμματα που αφορούν την ανεργία και την αποβιομηχάνιση στην περιοχή. Τα προγράμματα αυτά είναι το "Γιάθσταρτ", που αποτελείται από τα "Ρέιντζερς" και "Ιντρανέτ" και θα απασχολήσει συνολικά 25 νέους 16-20 ετών σε έργα διαχείρισης φυσικών πόρων και δικτύου εκπαίδευσης πληροφόρησης για το "Γιάθσταρτ". Το πρόγραμμα "Χόριζον" με τίτλο "Ορίζοντας - Δρόμος" για 18 παλιννοστούντες για έργα διαχείρισης και προστασίας του περιβάλλοντος και το "Αντάπτ" με τίτλο "Προσαρμογή του Εργατικού Δυναμικού στη βιομηχανική αλλαγή" για 15 γυναίκες για εργασία κατ' οίκον. Τα προγράμματα αυτά ήρθαν στο ΝΣ με πρωτοβουλία του νομάρχη Περικλή Παπαπέτρου και τεσσάρων ιδιωτικών γραφείων που ασχολούνται με τέτοια προγράμματα χωρίς καν να έχουν ενημερωθεί οι σύμβουλοι και χωρίς κάποια ανάλυση πρώτα για το πού κατευθύνονται.

Την έγκριση των τεσσάρων αυτών προγραμμάτων καταψήφισε ο επικεφαλής της "Νομαρχικής Αγωνιστικής Συνεργασίας" και νομαρχιακός σύμβουλος Αντώνης Χοροζάνης.Στην τοποθέτησή του υπογράμμισε ότι τα προγράμματα αυτά είναι ενταγμένα στη λογική της αλλαγής των εργασιακών σχέσεων.

"Οι ίδιοι οι υποστηριχτές, συνέχισε, αυτών των προγραμμάτων ομολογούν ότι τα προγράμματα αυτά γίνονται για την αντιμετώπιση σε διεθνή επίπεδο της βιομηχανικής ανταγωνιστικότητας και της προσαρμογής στη "Λευκή Βίβλο"". "Μάλιστα, συμπλήρωσε, λένε ότι τα προγράμματα γίνονται για την επιτάχυνση της προσαρμογής του εργατικού δυναμικού στη βιομηχανική αλλαγή και εξασφάλιση μεγαλύτερης επαγγελματικής κινητικότητας μέσω καινοτόμων μέτρων στα πλαίσια της ευρωπαϊκής εταιρικής σχέσης". "Η ΝΑΣ, κατέληξε, είναι αντίθετη με τέτοια προγράμματα και καλούμε έστω και τώρα το ΝΣ και το νομάρχη να αναλογιστούν τις ευθύνες που αναλαμβάνουν στο να υποτάξουν τους εργαζόμενους στο μεγάλο κεφάλαιο".

Για το θέμα που έχει προκύψει με τη μεταφορά των μαθητών ο νομάρχης πρότεινε στο ΝΣ, το οποίο αποφάσισε κατά πλειοψηφία, να πληρωθούν οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων από τα χρήματα που δίνονται στους δήμους για έργα. Την πρόταση αυτή διατύπωσε πρώτος ο υπουργός Παιδείας...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ