Πέμπτη 13 Φλεβάρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 36
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Λαιμητόμος η λεωφόρος Βε'ϊκου

Αρνείται προτάσεις των κατοίκων η δημοτική αρχή

Δρόμος - λαιμητόμος είναι η λεωφόρος Ομορφοκκλησιάς Βεϊκου, στο Γαλάτσι, καθώς τα τροχαία ατυχήματα είναι συχνό φαινόμενο. Το νέο έτος "βρήκε" τους κατοίκους τους περιοχής να θρηνούν δύο θύματα. Δύο πεζούς, που θέλησαν να διασχίσουν τη λεωφόρο στην περιοχή Αγίας Ειρήνης, στο ίδιο περίπου σημείο και, όπως μαρτυρούν οι κάτοικοι και τα αστυνομικά δελτία, υπήρξαν κι άλλοι πριν απ' αυτούς... Τι φταίει; Οι αρμόδιοι θέλουν να ξεχνούν ότι πρόκειται για δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, διαδημοτικής σημασίας και κυρίως χωρίς φανάρια στην επίμαχη περιοχή. Και πίσω από αυτά, η έλλειψη πρόληψης και εσφαλμένη κυκλοφοριακή μελέτη.

Το γεγονός έχει θορυβήσει τους κατοίκους, αλλά και τους Συλλόγους Γονέων των σχολείων της περιοχής Αγίας Ειρήνης, καθώς σ' έναν από τους δρόμους - την Αιγοσθένων - που οδηγούν στην επίμαχη λεωφόρο και καλούνται να διασχίζουν καθημερινά μικρά παιδιά βρίσκονται σχολεία. Με υπόμνημά της, η Συντονιστική Επιτροπή Συλλόγων Γονέων και Κατοίκων Αγίας Ειρήνης Γαλατσίου καταγγέλλει την κυκλοφοριακή μελέτη, που επικύρωσε πρόσφατα η πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου, ως επικίνδυνη και ανασφαλή για την κυκλοφορία των πεζών στον κεντρικό οδικό άξονα της λεωφόρου Βεϊκου. Καταγγέλλει ακόμη για αδιαφορία τον δήμαρχο, Β. Παπαδιονυσίου,ο οποίος σε πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου - παρουσία εκπροσώπων της Συντονιστικής Επιτροπής - αρνήθηκε να συζητήσει επί της μελέτης και των αιτημάτων της Συντονιστικής, λέγοντας πως "εμείς έχουμε την ευθύνη". Στην άρνηση αυτή, αντέδρασε η παράταξη "Δημοτική Αγωνιστική Κίνηση", με την προτροπή της οποίας οι μειοψηφούσες δημοτικές παρατάξεις αποχώρησαν από τη συνεδρίαση. Το δίκαιο των αιτημάτων των κατοίκων σημείωσε στο "Ρ" ο επικεφαλής της "Δημοτικής Αγωνιστικής Κίνησης" Ασφής Χαράλαμπος.

Η Συντονιστική Επιτροπή ζητά να κατασκευαστεί υπόγεια ή ανισόπεδη διάβαση στο επίμαχο σημείο. Οσον αφορά στην κάθετη στη Βεϊκου οδό Αιγοσθένων, ζητούν να αλλάξει η κυκλοφορία της, με κατεύθυνση προς τη Βεϊκου, λόγω της ύπαρξης σχολείων και στις δύο πλευρές του συγκεκριμένου δρόμου. "Στο δρόμο αυτό τα αυτοκίνητα που κατευθύνονται από τη Βεϊκου προς τη Λαμπρινή, είναι πολλά και κινούνται με μεγάλη ταχύτητα. Τα τελευταία χρόνια, έχουν συμβεί ατυχήματα, ευτυχώς όμως όχι θανατηφόρα", σημειώνει η Συντονιστική Επιτροπή.

Την ίδια στιγμή, με τη μελέτη που εφαρμόζει ο Δήμος, η παράλληλη στην Αιγοσθένων και τελευταίος δρόμος της πόλης, η οδός Πανουργιά είναι ανενεργός, εφόσον δεν έχει διέξοδο προς τα βόρεια προάστια, παρά μόνο προς το κέντρο του Γαλατσίου. "Με δεδομένο το φόρτο κυκλοφορίας της λεωφόρου Βεϊκου και τη μέγιστη σημασία της ως διαδημοτικός δρόμος, μέχρι το καλοκαίρι του 1994, ο δήμαρχος Γαλατσίου πρότεινε στο ΥΠΕΧΩΔΕ την οδό Πανουργιά ως δρόμο πλάτους 21 μέτρων με δύο κλάδους κυκλοφορίας (κάθε κλάδος δύο λωρίδες), πεζοδρόμια και νησίδα, ώστε να αποσυμφορηθεί η κίνηση των οχημάτων από την περιοχή Λαμπρινής και Α. Πατησίων προς το Ολυμπιακό Στάδιο", σημειώνει η Συντονιστική Επιτροπή. Ωστόσο, η μελέτη που ψηφίστηκε φέτος από την πλειοψηφία του ΔΣ, προβλέπει τη μονοδρόμηση της Πανουργιά, με οδόστρωμα 7 μέτρων, γεγονός που προκαλεί πολλά ερωτηματικά για το τι μεσολάβησε. Επιπλέον, ο δήμος μετέτρεψε σε πάρκινγκ τη μία πλευρά του δρόμου, βάφοντάς τον μάλιστα με άσπρες γραμμές, ενώ στη συμβολή της με τη Βεϊκου δεν υπάρχει σηματοδότηση.

Παράλληλα, η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων και Συλλόγων Γονέων των σχολείων Αγίας Ειρήνης ζητούν να δημιουργηθεί σύστημα πεζοδρόμων γύρω από τα σχολικά συγκροτήματα για την ασφαλή προσέλευση των μαθητών.

Να σημειώσουμε ότι η κυκλοφοριακή μελέτη δεν έχει εγκριθεί από τον Οργανισμό Αθήνας και εφαρμόζεται με ..."ευθύνη" της δημοτικής αρχής.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ