ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΣΟΥ: Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κάσου με τον Πειραιά, τη Ρόδο αλλά και την Κάρπαθο παραμένει με πολλά προβλήματα. Πολλές υποσχέσεις έχουν δοθεί μέχρι σήμερα αλλά στο σχεδιασμό του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την ακτοπλοϊκή κάλυψη της άγονης γραμμής, η Κάσος έμεινε εκτός. Η σύνδεση με τον Πειραιά ξεπερνά τις 20 ώρες και γίνεται μια φορά την εβδομάδα. Η τιμή του εισιτηρίου είναι υψηλή και το κόστος μεταφοράς είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Η γραμμή Φοινίκι (λιμανάκι της Καρπάθου)- Κάσου δεν εξυπηρετεί.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ Σταύρος Σκοπελίτης, Λίλα Καφαντάρη, Βέρα Νικολαΐδου και Μπάμπης Χαραλάμπους ΕΡΩΤΟΥΝ τον αρμόδιο υπουργό:
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΧΩΡΑΦΙΩΝ ΣΕ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΔΔ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΜΜΟΧΩΡΙΟΥ ΤΟΥ Ν. ΦΛΩΡΙΝΑΣ: Οπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι κάτοικοι, σε αναγκαστικές απαλλοτριώσεις χωραφιών - και μάλιστα σε εξευτελιστικές τιμές - προχωράει το κράτος στα ΔΔ Περάσματος και Αμμοχωρίου του Νομού Φλώρινας, τα οποία παραχωρούνται σε ιδιώτες εργολάβους, προκειμένου να πάρουν αμμοχάλικο και άλλα αδρανή υλικά για την κατασκευή του φράγματος της Τριανταφυλλιάς.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ Τάκης Τσιόγκας, Νίκος Μωραΐτης, Σοφία Καλαντίδου και Γιάννης Ζιώγας ΕΡΩΤΟΥΝ τους αρμόδιους υπουργούς, αν θα ικανοποιήσουν το δίκαιο αίτημα, η όποια απαλλοτρίωση να είναι εθελοντική και οι τιμές να ανταποκρίνονται στην πραγματική αξία των χωραφιών και σε κάθε περίπτωση να είναι πάνω από αυτές που κατέβαλλαν οι αγρότες πριν από χρόνια για να τα αγοράσουν.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΡΥΧΕΙΟΥ ΑΧΛΑΔΑΣ ΣΤΟ Ν. ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙΚΙΣΜΟΥ: Σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα στους γύρω οικισμούς (ΔΔ Αχλάδας, Μελίτης, Σκοπού και Λόφων), προκαλεί η λειτουργία του ΑΗΣ Μελίτης και του ορυχείου Αχλάδας στο Ν. Φλώρινας, το οποίο εκμεταλλεύεται ιδιώτης εργολάβος.
Οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι της περιοχής, ζητούν την άμεση λήψη μέτρων προστασίας της υγείας τους και του περιβάλλοντος, την αποκατάσταση των εδαφών στα οποία έχει τελειώσει η εξόρυξη του λιγνίτη με δαπάνες της ΔΕΗ και του κράτους, την άμεση αποπεράτωση του φράγματος της Παπαδιάς, ώστε να σταματήσει η άντληση νερών από γεωτρήσεις, την πρόσληψη προσωπικού στη ΔΕΗ από τις πληττόμενες οικογένειες, καθώς και την οργανωμένη μετεγκατάσταση του ΔΔ Αχλάδας, με έξοδα της Πολιτείας.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ Τάκης Τσιόγκας, Σοφία Καλαντίδου, Γιάννης Ζιώγας και Γιώργος Μαυρίκος ΕΡΩΤΟΥΝ τους αρμόδιους υπουργούς αν πρόκειται να ικανοποιήσουν τα παραπάνω αιτήματα, καθώς και τι άλλα μέτρα πρόκειται να πάρουν προς αυτή την κατεύθυνση.
ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΕ ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΛΛΑΔΑ 2004», ΣΤΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑ: Για πολλοστή φορά βουλευτές του ΚΚΕ επαναφέρουν το θέμα της αποπληρωμής των οφειλομένων εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, σε μικρομεσαίες εργοληπτικές επιχειρήσεις για εκτελεσμένα έργα από το πρόγραμμα «ΕΛΛΑΔΑ 2004» στη Μαγνησία.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ Νίκος Γκατζής, Αχιλλέας Κανταρτζής και Τάκης Τσιόγκας ΕΡΩΤΟΥΝ τους αρμόδιους υπουργούς:
ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (ΕΛΒΟ) ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Σε δεινή κατάσταση έχει περιέλθει η ΕΛΒΟ στη Θεσσαλονίκη, παρά τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης ότι θα της δοθούν έγκαιρα νέα παραγωγικά προγράμματα για τις ανάγκες των ενόπλων δυνάμεων για να αυξηθεί η παραγωγική δραστηριότητά της και να μην κινδυνεύσουν κι άλλες θέσεις εργασίας.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Ζιώγας και Σοφία Καλαντίδου ΕΡΩΤΟΥΝ τον αρμόδιο υπουργό:
- Γιατί δεν έχουν δοθεί ακόμη στην ΕΛΒΟ τα νέα προγράμματα των ενόπλων δυνάμεων;
- Προτίθεται να τα δώσει άμεσα ώστε να αυξηθεί η παραγωγική διαδικασία της και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας;
- Θα επανέλθει η ΕΛΒΟ καθ' ολοκληρία κάτω από δημόσιο έλεγχο;