Μαγιό, μανικετόκουμπα, τσάντες, σερβίτσια και εκατοντάδες ακόμα προϊόντα με αποτυπωμένο πάνω τους τον «κότινο», σύμβολο του... αρχαίου αθάνατου πνεύματος και του Ολυμπιακού ιδεώδους, θα κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά στα τέλη Νοέμβρη.
Πιστή στους κανόνες της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ) για άκρως εμπορευματοποιημένους Ολυμπιακούς Αγώνες, η Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων «Αθήνα 2004» ανακοίνωσε χτες ότι ολοκληρώθηκε η υπογραφή των συμβάσεων παραχώρησης σε εταιρίες του δικαιώματος να χρησιμοποιήσουν τα Ολυμπιακά σήματα στα προϊόντα τους, για την περίοδο Νοέμβρης 2000 - Δεκέμβρης 2001.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της «Αθήνα 2004» έχει εξασφαλιστεί, με την υπογραφή εγγυητικών επιστολών, το ποσό των 872 εκατομμυρίων δραχμών από αυτό το πρώτο «πακέτο» συμφωνιών. Στην ελληνική αγορά θα κυκλοφορήσουν 100 διαφορετικά είδη και το πρόγραμμα για τις συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων θα ισχύσει μόνο για ένα χρόνο. Από τις αρχές του 2002 θα ξεκινήσει το κύριο πρόγραμμα που θα διαρκέσει μέχρι και το 2004. Ο συνολικός τζίρος του προγράμματος αναμένεται να φτάσει τα 100 δισ. δραχμές, από τα οποία τα 12 δισ. θα μπουν στα ταμεία της «Αθήνα 2004», ενώ ένα σημαντικό ποσοστό θα δοθεί στη ΔΟΕ.
Τα προϊόντα με το Ολυμπιακό σήμα που θα κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά το παραπάνω διάστημα ανά κατηγορία είναι (σε παρένθεση το ποσό που αναμένεται να εισπράξει η «Αθήνα 2004):