Τρίτη 19 Οχτώβρη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Ομόνοια - Σύνταγμα, δύο ευρώ;

Το ίδιο «κόλπο» που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έπαιξε για να προωθήσει την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ, ετοιμάζεται να εφαρμόσει και στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών με κάθε ευκαιρία επισημαίνει την ανάγκη «ανασυγκρότησης» και «εξορθολογισμού» του κόστους των αστικών συγκοινωνιών, ενώ σχεδόν καθημερινά δημοσιεύματα και τηλεοπτικά ρεπορτάζ «αναμασούν» την κυβερνητική προπαγάνδα, περί «υψηλόμισθων» υπαλλήλων, «ελλειμματικών» ΔΕΚΟ και πάει λέγοντας.

Τα σχέδια της κυβέρνησης για τις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί και πολύ σύντομα - προφανώς μετά τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές - θα γίνουν και οι επίσημες ανακοινώσεις. Προϊδεάζοντας για το τι επέρχεται, ο υπουργός Υποδομών, Δ. Ρέππας, σε συνέντευξή του σε κυριακάτικη εφημερίδα, είπε ότι στο σχέδιο «ανασυγκρότησης» των συγκοινωνιών της Αθήνας προβλέπεται «η αποσαφήνιση της σχέσης ανάμεσα στο εύλογο λειτουργικό κόστος και την αναγκαία κρατική επιδότηση». Με απλά λόγια δηλαδή, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ θα περικόψει τη χρηματοδότηση προς τα δημόσια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, επομένως οι εργαζόμενοι που τα χρησιμοποιούν καθημερινά, θα πρέπει να αναμένουν από τις αρχές του νέου έτους μια αύξηση του εισιτηρίου κατά 20% σε πρώτη φάση, με κάποιες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για 2 ευρώ σε βάθος τριετίας. Ανάλογη τύχη θα έχουν και οι αποδοχές των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, στο πλαίσιο των συνολικότερων περικοπών των δημοσίων υπαλλήλων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ