Με δηλώσεις περί «κοινωνικής ενσωμάτωσης» των ατόμων με ειδικές ανάγκες και διασφάλιση «ίσων ευκαιριών για μόρφωση και δουλειά» ο υπουργός Παιδείας παρουσίασε χτες τα βασικά σημεία του νομοσχεδίου για την ειδική αγωγή, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει το κοινωνικό πρόσωπο της κυβέρνησης. Ωστόσο, το νομοσχέδιο δεν εισάγει τις απαραίτητες τομές που θα δώσουν ουσιαστική διέξοδο στο ζήτημα της ειδικής αγωγής, το οποίο είναι ταξικό και οικονομικό, όπως η εκπαίδευση και η κοινωνία συνολικά. Ετσι, ουσιαστικά συντηρείται η σημερινή κατάσταση με τις ιδιωτικές μονάδες ειδικής αγωγής για όσους διαθέτουν τα οικονομικά μέσα, τα παιδιά των φτωχών λαϊκών στρωμάτων βρίσκονται εκτός των λιγοστών μονάδων...