Παρασκευή 21 Οχτώβρη 2022
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Χρυσάφι

Την ώρα που η ακρίβεια σαρώνει τα πάντα και ειδικά τα καύσιμα, κυβέρνηση και εταιρείες - διαχειριστές των εθνικών δρόμων ψάχνουν τρόπους για να κάνουν ακόμα πιο ακριβές τις μετακινήσεις του λαού. Οπως γράφεται, το αρμόδιο υπουργείο βρίσκεται ήδη σε διαβουλεύσεις με τους αναδόχους των εθνικών οδών για αυξήσεις στα διόδια, που θα ξεπεράσουν κάθε προηγούμενο. Η κυβέρνηση εμφανίζεται να αντιμετωπίζει με ...«κατανόηση» το αίτημα των εταιρειών για γενναίες ανατιμήσεις, «αναγνωρίζοντας» την αύξηση του κόστους που έχει η συντήρηση των δρόμων και ειδικά οι ασφαλτοστρώσεις. Κάπως έτσι, προλειαίνουν το έδαφος για αυξήσεις στο ύψος του πληθωρισμού, δηλαδή έως και 12%, που σημαίνει απογείωση του κόστους για τα λαϊκά νοικοκυριά, ειδικά στις μεγάλες διαδρομές. Σήμερα, το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη με επιστροφή κοστίζει 62,70 ευρώ για ένα συμβατικό αυτοκίνητο και με τις νέες αυξήσεις που ακούγονται, μπορεί να ξεπεράσει και τα 70 ευρώ! Αν σ' αυτά προστεθεί το κόστος της βενζίνης ή πετρελαίου κίνησης, τότε μιλάμε πραγματικά για ταξίδια που κοστίζουν χρυσάφι, με δεδομένους τους μισθούς πείνας και την κατρακύλα του λαϊκού εισοδήματος. Και όλα αυτά για τα κέρδη μιας χούφτας ομίλων, που λυμαίνονται τους δρόμους με τις συμβάσεις παραχώρησης, με εγγυημένα έσοδα και με έτοιμη την «καραμέλα» της ατομικής ευθύνης, όταν οι δρόμοι κλείνουν από την κακοκαιρία, ή όταν συμβεί κάποιο σοβαρό ατύχημα στα κακοσυντηρημένα δίκτυα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ