Τρίτη 21 Μάρτη 2023
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ
ΑΛ. ΤΣΙΠΡΑΣ
Στο απυρόβλητο η «απελευθέρωση» που έστρωσε το έδαφος για το έγκλημα

ΤΕ Λάρισας του ΚΚΕ: Σόου για να βγάλει από το κάδρο την εγκληματική πολιτική

Στο γνωστό μοτίβο των παρεμβάσεων του ΣΥΡΙΖΑ με στόχο να συγκαλυφθεί ο ένοχος για το έγκλημα, το κυνήγι του κέρδους και η πολιτική της «απελευθέρωσης», κινήθηκε η χθεσινή επίσκεψη του προέδρου του, Αλέξη Τσίπρα, στο εγκαταλελειμμένο Κέντρο Τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ στη Λάρισα και στον Τοπικό Χειρισμό 1 (ΤΧ1) του ΟΣΕ έξω από τη Θεσσαλονίκη.

Για άλλη μια φορά ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ πήρε τη βολική «πάσα» της κυβέρνησης και, ενισχύοντας επί της ουσίας την άθλια επιχειρηματολογία της, διερωτήθηκε «γιατί ο σταθμός τηλεδιοίκησης της Λάρισας, που τέθηκε εκτός λειτουργίας τον Ιούλιο του 2019 μετά από μία πυρκαγιά, δεν αποκαταστάθηκε ποτέ», ισχυριζόμενος πως «αν λειτουργούσε δεν θα είχε συμβεί το μοιραίο».

Πρόκειται για τη βολική κριτική που κρύβει τις ευθύνες και της σημερινής αλλά και της δικής του κυβέρνησης, για την υλοποίηση της εγκληματικής πολιτικής που ευθύνεται για την τραγική έλλειψη μέτρων ασφαλείας για τις μεταφορές, την τεράστια έλλειψη προσωπικού που έχει οδηγήσει στην εντατικοποίηση, την υποχρηματοδότηση κ.ο.κ.

Το πόσο βολική είναι η κριτική στην κυβέρνηση αποτύπωσε και η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου, που συνέχισε τις «πασούλες» με τον ΣΥΡΙΖΑ για το ποιος παρέδωσε και τι ποσοστό της τηλεδιοίκησης, με σκοπό να «χαθεί η μπάλα» της «απελευθέρωσης», ενώ συνέχισε και τις κυβερνητικές αθλιότητες με σκοπό να φορτώσει την ευθύνη στους εργαζόμενους.

Σχολιάζοντας την επίσκεψη του Αλ. Τσίπρα, η Τομεακή Επιτροπής Λάρισας του ΚΚΕ σημειώνει σε σχόλιο της:

«Το σόου που έστησε ο Αλ. Τσίπρας στο εγκαταλελειμμένο Κέντρο Τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ στη Λάρισα είχε για άλλη μια φορά στόχο να βγάλει από το "κάδρο" των ενόχων για το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη τη στρατηγική της "απελευθέρωσης" των σιδηροδρομικών μεταφορών με βάση τις κατευθύνσεις της ΕΕ, του τεμαχισμού του σιδηροδρομικού έργου με διαχωρισμό της υποδομής από την εκτέλεση των δρομολογίων και, τέλος, της ιδιωτικοποίησης του κερδοφόρου κομματιού. Πολιτική στην οποία συνέβαλε ο ΣΥΡΙΖΑ την περίοδο της διακυβέρνησης του, προχωρώντας στον εγκληματικό διαχωρισμό "της ράγας από το βαγόνι" και στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αλλωστε ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξή του χαρακτήρισε την ιδιωτικοποίηση "σωτήρια απόφαση". Πολιτική που ακολούθησαν βέβαια και όλες οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ από το 2009 μέχρι σήμερα. Από το 2019 μέχρι και σήμερα η κυβέρνηση της ΝΔ έσπασε παραπέρα ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, συνέχισε να προικοδοτεί τη "Hellenic Train" με 50 εκατομμύρια κάθε χρόνο για την "άγονη γραμμή" Αθήνας - Θεσσαλονίκης και δεν έδωσε φράγκο για την "προληπτική συντήρηση" του δικτύου και τα μέτρα ασφάλειας. Δεν πρόκειται λοιπόν για "παραλείψεις" και "ανεπάρκειες", αλλά για συνειδητή πολιτική επιλογή, στήριξης των κερδών των ομίλων στο σιδηροδρομικό δίκτυο, εγκληματική σε βάρος του λαού, αφού θυσιάζει μεταξύ άλλων και την ασφάλεια των επιβατών.

Η μόνη λοιπόν πραγματική ελπίδα βρίσκεται στις συγκλονιστικές κινητοποιήσεις των τελευταίων ημερών, που και εδώ στη Λάρισα συντάραξαν και έδειξαν ότι ο λαός και οι νέοι έχουν τη δύναμη να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. Αυτός ο λαός μαζί με το ΚΚΕ μπορεί να ανατρέψει αυτές τις πολιτικές, το σάπιο σύστημα και το κράτος του και να χτίσει έναν κόσμο όπου όλα τα τραγικά γεγονότα που βιώνουμε σήμερα θα είναι παρελθόν, μια κακιά ανάμνηση».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ