Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην κατάσταση που επικρατεί στην Εκπαίδευση και στα Γιάννενα, με «ετοιμόρροπα κτίρια, σοβάδες να πέφτουν στα κεφάλια μαθητών, παράθυρα να σπάνε, κανένας αντισεισμικός έλεγχος, ακατάλληλες αυλές, επικίνδυνες περιφράξεις και ασυντήρητες, που παίζουν τις ζωές των μαθητών κορόνα - γράμματα, όπως έγινε πρόσφατα με τον 15χρονο μαθητή που έπεσε σε τάφρο 6 μέτρων, όταν η περίφραξη του σχολείου υποχώρησε». Πρόσθετα σημείωσε ότι «το 50% των Νηπιαγωγείων έχουν κατασκευαστεί πριν από τον αντισεισμικό κανονισμό του 1985 και μόνο το 7% έχει κατασκευαστεί με τον κανονισμό του 2000. Από τα 39 Δημοτικά Σχολεία, τα 24 έχουν κατασκευαστεί έως το 1985 (...) ενώ μόνο 6 σχολεία μετά το 2000».
«Το "νέο Λύκειο", που με νόμο του ΣΥΡΙΖΑ εφαρμόζει η κυβέρνηση της ΝΔ, θέτει νέα εμπόδια στην πρόσβαση στα πανεπιστήμια για τους χιλιάδες μαθητές του Λυκείου, κάνει ακόμα πιο έντονη τη μετατροπή του Λυκείου σε ένα ψυχοφθόρο εξεταστικό κέντρο», τόνισε, ενώ ανέφερε ότι η συζήτηση για να καθορίζουν τα πανεπιστήμια το προφίλ των εισαχθέντων επί της ουσίας προωθεί με άλλη μορφή την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής.
Αντίστοιχα υπογράμμισε ότι στα ΕΠΑΛ, οι επιπλέον περιορισμοί στη συγκρότηση και λειτουργία των ειδικοτήτων αναγκάζουν τους μαθητές να εγκαταλείπουν την ειδικότητα που επιθυμούν ή να μεταφέρονται σε άλλο σχολείο, ενώ το πτυχίο του Επαγγελματικού Λυκείου είναι χωρίς πρόσβαση στο επάγγελμα!
Αναφέρθηκε στα «μαθητοδικεία» στο Λύκειο της Ανατολής και το 1ο Γενικό Λύκειο, προκειμένου να ποινικοποιηθεί η αγωνιστική δράση και διεκδίκηση της νεολαίας, «στέλνοντας σε δίκη 16χρονους και 17χρονους μαθητές επειδή "υπέπεσαν" στο αδίκημα να μη δεχτούν την κάθε είδους αντιδραστική μεταρρύθμιση, να απορρίψουν το πέταγμά τους από το σχολείο». Αντίστοιχα υπενθύμισε τον αγώνα για την επαναπρόσληψη και μονιμοποίηση των σχολικών καθαριστριών στα Γιάννενα.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε, με την ιδιότητά του ως μουσικού εκπαιδευτικού και του οργανοπαίκτη κλαρίνου, στα ιδιαίτερα προβλήματα των μουσικών σχολείων και των καλλιτεχνών, επισημαίνοντας ότι εκεί συνυπάρχουν τα συνολικότερα προβλήματα της Εκπαίδευσης «μαζί με τα ειδικά προβλήματα, που υπάρχουν σε όλα τα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία, αυτά της πληρωμής μουσικών βιβλίων από τους γονείς, της έλλειψης μουσικών οργάνων για ατομική διδασκαλία, της μη απόκτησης αναγνωρισμένου πτυχίου στα αντικείμενα της μουσικής».
«Σε αυτά έρχεται να προστεθεί η ολομέτωπη επίθεση που βιώνουν οι καλλιτέχνες. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, βρισκόμαστε όμηροι της πολιτικής που θέλει υποβαθμισμένες σπουδές - πανάκριβο εμπόρευμα, χωρίς κατοχυρωμένα επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα, σε μια διαρκή αναζήτηση προσόντων μα και εργασιακή περιπλάνηση. Η ανυπαρξία άλλωστε μέχρι σήμερα ανώτατων σπουδών στα καλλιτεχνικά αντικείμενα αποδεικνύει περίτρανα ότι ο Πολιτισμός, οι Τέχνες όχι μόνο δεν αποτελούν προτεραιότητα αλλά θεωρούνται και επικίνδυνα, εξαιτίας ακριβώς της δύναμης που έχουν να συγκινούν, να διαπαιδαγωγούν και να διαμορφώνουν συνειδήσεις», τόνισε.
«Στις 21 Μάη έχει αξία να καταδικαστούν το σύστημα και τα κόμματα που το υπηρετούν. Να τρομάξουμε όσους με την πολιτική τους δολοφονούν ζωές, τα δικαιώματα και τα όνειρα της νέας γενιάς. Η ψήφος στο ΚΚΕ είναι η μόνη αντισυστημική, ανατρεπτική και ξεκάθαρη. Είναι αυτό που φοβούνται, είναι ελπίδα για το μέλλον», σημείωσε.