Παρασκευή 9 Φλεβάρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Τραγική κατάσταση με τις συγκοινωνίες και το κυκλοφοριακό

MOTIONTEAM

Μπροστά στις δραματικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί για την καθημερινότητα του λαού της πόλης με την έναρξη των εργασιών του flyover στη Θεσσαλονίκη, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και δήμος Θεσσαλονίκης προτείνουν κάποια ημίμετρα για τη διαχείριση του ...χάους. Η Περιφέρεια μάλιστα έφτασε να προτείνει ακόμα και τη θέσπιση τηλεργασίας για δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, αλλά και κυλιόμενο ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών και των καταστημάτων του κέντρου!

Χτες, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στ. Αγγελούδης, επανέλαβε ότι η έναρξη του έργου θα έπρεπε να ξεκινήσει με ολιγόμηνη καθυστέρηση ώστε να είχε μπει σε λειτουργία η βασική γραμμή του μετρό και να είχε αυξηθεί ο στόλος οχημάτων του ΟΑΣΘ. Εσπευσε όμως να χαρακτηρίσει το flyover σημαντικό αναπτυξιακό έργο για τη Θεσσαλονίκη και παρουσίασε τις προτάσεις της διοίκησης για την απομείωση των επιπτώσεων από την κατασκευή του.

Αναφέρθηκε στην ανάγκη συγκρότησης ενός συντονιστικού οργάνου για τη διαχείριση των ζητημάτων που ανακύπτουν κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών του flyover. Πρότεινε κυκλοφοριακές παρεμβάσεις, εντατικοποίηση των ελέγχων με ενίσχυση του προσωπικού της Τροχαίας, επαναφορά του περιορισμένου ωραρίου φορτοεκφόρτωσης για την τροφοδοσία των καταστημάτων. Μίλησε για βραδινή αποκομιδή των απορριμμάτων, όμως έθεσε ως βασικό προαπαιτούμενο τη στήριξη της πολιτείας με το ποσό των 5 εκατ. ευρώ, για την κάλυψη του σχετικού κόστους που προκύπτει. Τέλος, ανέφερε ότι ο δήμος διεκδικεί την προσωρινή παραχώρηση χώρων του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα και τη διαμόρφωσή τους σε χώρους στάθμευσης.

ΤΕ Δήμου Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ: Το χάος έχει τη σφραγίδα κυβερνήσεων, περιφερειακών και δημοτικών αρχών

Παρέμβαση για την απαράδεκτη κατάσταση που ζει καθημερινά ο λαός της πόλης με την έναρξη εργασιών του flyover, την απαξίωση του ΟΑΣΘ, τις απίστευτες καθυστερήσεις στη λειτουργία του μετρό κάνει με ανακοίνωσή της η Τομεακή Οργάνωση Δήμου Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ. Τονίζει ότι το κυκλοφοριακό χάος έχει τη σφραγίδα των κυβερνήσεων που πέρασαν, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, μαζί με περιφερειακές και δημοτικές αρχές.

Οπως αναφέρει, «δεν είναι κανονικότητα στο δεύτερο μεγαλύτερο αστικό κέντρο της χώρας να είναι διαλυμένες οι αστικές συγκοινωνίες του ΟΑΣΘ, να μην υπάρχει μετρό (το πιο σύντομο ανέκδοτο). Με κυβερνητική απόφαση και τη σύμφωνη γνώμη της διοίκησης της Περιφέρειας, της προηγούμενης δημοτικής αρχής Θεσσαλονίκης, άλλων παρατάξεων, προχωράει κανονικά ο σχεδιασμός για έναρξη των εργασιών του flyover χωρίς να έχει εξασφαλιστεί έστω η αποτελεσματική ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της πόλης. Παράλληλα, τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΘ δείχνουν ότι σήμερα, με τόσο οξυμένο το συγκοινωνιακό πρόβλημα, κυκλοφορούν λιγότερα από τα μισά λεωφορεία σε σχέση με το 2014 (!), ενώ και η ποιότητα των οχημάτων είναι άθλια.

(...) Οι μόνοι που επωφελούνται από όλη αυτήν την κατάσταση είναι οι όμιλοι και οι μεγάλες επιχειρήσεις οι οποίες κατασκευάζουν και θα λειτουργήσουν το μετρό, που ανέλαβαν δρομολόγια ή νοικιάζουν με leasing οχήματα στον ΟΑΣΘ, που έχουν αναλάβει να κατασκευάσουν το flyover».

Σημειώνει ότι το ΚΚΕ μπαίνει μπροστά στον αγώνα για τις ανάγκες του λαού, για να αντιμετωπιστούν τα αποτελέσματα της αντιλαϊκής πολιτικής στην καθημερινότητα. Για να διεκδικηθούν αυτά που πραγματικά μπορούν να λυθούν με βάση τις δυνατότητες της εποχής.

«Σήμερα, ο λαός μας μπορεί να έχει σύγχρονες, γρήγορες, φθηνές μαζικές συγκοινωνίες, που θα τον πηγαίνουν με ασφάλεια στον προορισμό του, που θα του επιτρέπουν τον ελεύθερο χρόνο του να τον αξιοποιήσει εκεί που θέλει και όχι κολλημένος στην κίνηση του δρόμου», αναφέρει.

Η ΤΟ του Κόμματος καλεί «να δυναμώσει η φωνή διεκδίκησης για:

-- Αμεση ενίσχυση του ΟΑΣΘ με εκατοντάδες οδηγούς με μόνιμες προσλήψεις, νέα λεωφορεία, νέες γραμμές, μείωση του εισιτηρίου του ΟΑΣΘ στο μισό.

-- Δωρεάν μετακίνηση των εργαζομένων και μαθητών τις ώρες που μετακινούνται από και προς τη δουλειά τους και τα σχολεία. Δωρεάν μετακίνηση των ανέργων και των ΑμεΑ.

-- Επιτάχυνση του έργου του μετρό και όλων των επεκτάσεων προς Καλαμαριά, δυτικά αλλά και ανατολικά προς Τούμπα και Πυλαία.

-- Να σταματήσουν οι παρεμβάσεις στην Περιφερειακή Οδό που επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. Να μην κατασκευαστεί το flyover όπως έχει σχεδιαστεί και σε κάθε περίπτωση όχι με ΣΔΙΤ που θα χρυσοπληρώσουμε. Να επανεξεταστούν όλες οι εναλλακτικές για την αναβάθμιση της Εσωτερικής Περιφερειακής, η οποία είναι απαραίτητη, στη βάση επικαιροποιημένων στοιχείων για την κυκλοφορία, την ατμοσφαιρική ρύπανση, την ηχορύπανση, να εκπονηθούν ολοκληρωμένες κυκλοφοριακές μελέτες με τη συνεργασία του ΑΠΘ.

-- Κατάργηση του αίσχους της πανάκριβης επί πληρωμή στάθμευσης στον δήμο Θεσσαλονίκης, δέσμευση οικοπέδων για δωρεάν στάθμευση, σύνδεση αυτών των χώρων με το κέντρο της πόλης με ΜΜΜ».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ