Τετάρτη 22 Μάρτη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΤΕΧΝΙΚΟΙ «ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ»
Προπομπός του ξεπουλήματος η απαξίωση

Κυβέρνηση και Βρετανοί «μάνατζερ» οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε απαξίωση και συρρίκνωση την «Ολυμπιακή Αεροπορία», ώστε πολύ σύντομα να εμφανιστεί ως απαραίτητο το άνευ όρων ξεπούλημα στα ιδιωτικά συμφέροντα.

Αυτό κατήγγειλαν χτες σε συνέντευξη Τύπου οι εκπρόσωποι των τεσσάρων τεχνικών σωματείων της ΟΑ (ΕΠΤΑΟΑ, ΕΤΕΜ-Π, ΣΗΜΟΑ και ΣΤΕΠΟΑ), οι οποίοι επισήμαναν ότι η εξαγορά του 20% μιας σκόπιμα υποτιμημένης ΟΑ από τη βρετανική αεροπορική εταιρία «Μπρίτις Αιργουέις» θα συνιστούσε «πρώτης τάξης σκάνδαλο» και «προμελετημένο έγκλημα σε βάρος της περιουσίας του ελληνικού λαού». Οπως καταγγέλθηκε στη συνέντευξη, κάθε χρόνο η ΟΑ έχει απώλεια εσόδων και μάλιστα σε συνάλλαγμα, περίπου οκτώ δισ. δρχ., καθώς αδυνατεί να προσφέρει τεχνική εξυπηρέτηση σε άλλες αεροπορικές εταιρίες, λόγω έλλειψης προσωπικού. Χαρακτηριστικά ανέφεραν ότι σήμερα οι τεχνικοί είναι μόλις 1.100, έναντι 1.400 που προβλέπει το επιχειρησιακό σχέδιο 1998-2002. Τόνισαν ότι λόγω έλλειψης προσωπικού και ανταλλακτικών πολλές εργασίες γίνονται στο εξωτερικό με πολλαπλάσιο κόστος, ενώ κατήγγειλαν ότι λόγω ολιγωρίας των αρμοδίων, προσωρινά από την ΟΑ έχει αφαιρεθεί η άδεια για την τεχνική εξυπηρέτηση ξένων αεροπλάνων. Ως παράδειγμα κακοδιαχείρισης των ακριβοπληρωμένων Βρετανών μάνατζερ σε βάρος της ΟΑ και υπέρ των ξένων συμφερόντων, και ειδικότερα υπέρ εταιριών που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με την «Μπρίτις Αιργουέις», ανέφεραν την πρόσφατη επισκευή αεροσκάφους της ΟΑ σε βρετανικό επισκευαστικό κέντρο με δαπάνη 117 εκατ. δραχμών, έναντι 60 εκατ. δρχ. που θα κόστιζαν οι ίδιες εργασίες στην τεχνική βάση του εθνικού αερομεταφορέα! Μάλιστα υπογράμμισαν ότι οι Εγγλέζοι τεχνικοί δεν έκαναν όλες τις εργασίες, οι οποίες έγιναν τελικά από τους τεχνικούς της ΟΑ στην Ελλάδα.

Καταλήγοντας, οι εκπρόσωποι των τεχνικών κατήγγειλαν τις αποφάσεις των Βρετανών «μάνατζερ» να καταργήσουν τη γραμμή της Μελβούρνης και να προχωρήσουν στην πώληση και στη συνέχεια στην ενοικίαση αεροπλάνων της ΟΑ, ενώ κατήγγειλαν και το δραστικό περιορισμό των εγκαταστάσεων της τεχνικής βάσης στα Σπάτα κατά 3.000 τετραγωνικά μέτρα, με την επισήμανση ότι η μείωση των θέσεων αεροπλάνων από οκτώ σε πέντε, ουσιαστικά στερεί τη δυνατότητα τεχνικής εξυπηρέτησης τρίτων, ενώ καθιστά προβληματική ακόμα και την αυτοεξυπηρέτηση της ΟΑ!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ