Πέμπτη 6 Νοέμβρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΔΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
Μαθήματα χειραγώγησης

Δε νοούνται αναποφάσιστοι μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Δεν μπορεί να υπάρχει δίλημμα ποιος είναι ο καλύτερος δυνάστης. Αναποφάσιστοι είναι αυτοί που για μια σειρά λόγους δεν έχουν πιστέψει στο «ρεαλισμό» της δύναμης του λαού...

Του Γ. Ιωάννου από το «Εθνος»
Του Γ. Ιωάννου από το «Εθνος»
«Η οικονομία δεν αποτελεί το ισχυρότερο χαρτί του ΠΑΣΟΚ», είπαν οι επικοινωνιολόγοι στα στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Η εικόνα της «ισχυρής Ελλάδας» έχει θολώσει επικίνδυνα από την ανεργία, την ακρίβεια, την ανασφάλεια για το αύριο, τον αυταρχισμό, τη δουλοπρέπεια σε πάσης φύσεως αφεντικά. «Για να μη φύγει το ΠΑΣΟΚ πρέπει να αλλάξει», είναι το δεύτερο μήνυμα των γκαλοπατζήδων. Εδώ είναι τα δύσκολα. Το ΠΑΣΟΚ μπορεί να αλλάξει μόνο προς το χειρότερο την πολιτική του για τα στρώματα από τα οποία θέλει την ψήφο τους. Δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα καλύτερο γιατί έχει τοποθετηθεί αμετακίνητά απέναντί τους. Ακριβώς επειδή τα ξέρουν, βάζουν μπροστά τη μηχανή κατασκευής μιας εικονικής πραγματικότητας...

Αίφνης εμφανίζεται το νέο, για νιοστή φορά, ΠΑΣΟΚ που «αφουγκράζεται» τις ανάγκες των λαϊκών στρωμάτων, που αλλάζει, αλλά μόνο στην τηλεοπτική διαφήμιση, προς τα κάτω τις τιμές στις λαϊκές, που υπόσχεται «πραγματική σύγκλιση» και άλλα παραμύθια. Στη μάχη και τα αιώνια διλήμματα: Εχεις μόνο δύο επιλογές ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ (και μία πολιτική...) «με τους άλλους θα είναι χειρότερα»... Με κάθε μέσο, να αποκρουστεί το κύμα μαζικής φυγής από ψηφοφόρους του και να αποτραπεί η διαπιστωμένη επιθυμία του για «τιμωρία»... Οι αναποφάσιστοι είναι ένα παλιό επικοινωνιακό εφεύρημα για να χειραγωγούν μεγάλα τμήματα «μετακινούμενων» ψηφοφόρων.

Δε νοούνται αναποφάσιστοι μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Δεν μπορεί να υπάρχει δίλημμα ποιος είναι καλύτερος δυνάστης. Αναποφάσιστοι είναι αυτοί που για μια σειρά λόγους δεν έχουν πιστέψει στο «ρεαλισμό» της δύναμης του λαού, που δε βλέπουν εναλλακτική λύση στο δικομματισμό, παραμένοντας εγκλωβισμένοι...

ΥΓ: Σημεία των καιρών. Τα ηγετικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ μαθαίνουν από τους κατασκευαστές της «κοινής γνώμης» πως θέλει το κόμμα - προϊόν ο ψηφοφόρος - πελάτης. Ακριβώς, όπως Αμερική...


ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ
Παναγιώτης ΚΑΚΑΛΗΣ


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ