Eurokinissi |
Η σημαντικότερη από τις παρεμβάσεις που έκανε το ΚΚΕ - εντός της Βουλής - για το θέμα, ήταν Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Αντ. Σκυλλάκος προς την τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Β. Παπανδρέου το Γενάρη του 2004. Τόνιζε τότε ο βουλευτής: «Αμεσα επιβάλλεται να στρωθεί αντιολισθητικός τάπητας σε όλο το "Πέταλο" και να υπάρξει η αναγκαία διαγράμμιση και σήμανση. Στα τμήματα του δρόμου, που έχουν από καιρό δημοπρατηθεί, να ξεκινήσουν άμεσα οι ανάδοχοι την κατασκευή τους. Να τελειώσουν τάχιστα οι μελέτες για το υπόλοιπο έργο και να κατασκευαστεί χωρίς άλλη καθυστέρηση. Επιβάλλεται να αναθεωρηθεί ο προγραμματισμός για συμβάσεις παραχώρησης (δηλαδή το να δοθούν σε ιδιώτες προς εκμετάλλευση) γιατί, εκτός των άλλων, αυτό οδηγεί σε μεγάλες καθυστερήσεις».
Νωρίτερα, στα τέλη Μάη του 2001, ο βουλευτής του ΚΚΕ Ν. Γκατζής ζητούσε την άμεση λήψη μέτρων στην παλιά Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης, στο ύψος της Φθιώτιδας. Παράλληλα, ασκούσε κριτική στην τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, για την τύχη της ζεύξης του Μαλιακού. Ο τότε αρμόδιος υφυπουργός Ν. Αλευράς έλεγε πως στα τέλη Ιούνη «θα ανακοινωθεί εάν θα προχωρήσει το έργο της ζεύξης». Στις 16 Ιούλη 2001, γίνεται πολύνεκρο τροχαίο ατύχημα στον Καραβόμυλο Στυλίδας (Μαλιακός). Το ΚΚΕ καταδικάζει την κυβέρνηση που για έξι χρόνια αρνείται να βελτιώσει το «Πέταλο» σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, για χάρη των ιδιωτών που επιθυμούν να κατασκευάσουν τη ζεύξη.
Στις 5 Μάη 2003, και πάλι με Επίκαιρη Ερώτηση, ο Ν. Γκατζής επαναφέρει το θέμα του «Πετάλου» και ζητά τη μετατροπή του από φονικό δρόμο σε ασφαλή και σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Την επόμενη μέρα η τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Β. Παπανδρέου απαντά με νέα «θα» και ανακοινώνει πως με απόφαση της ιδίας «εγκρίθηκε πίστωση 109.757.000 ευρώ για να δημοπρατηθεί η κατασκευή τμημάτων του "Πετάλου"».