Τρίτη 28 Σεπτέμβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 9
ΕΓΚΛΗΜΑ εκ προμελέτης - πεταλο Μαλιακού
Εδώ και χρόνια το ΚΚΕ ζητούσε άμεση παρέμβαση

Το τροχαίο της φωτογραφίας έγινε το 2001. Δύο νεκροί και πολλοί τραυματίες...

Eurokinissi

Το τροχαίο της φωτογραφίας έγινε το 2001. Δύο νεκροί και πολλοί τραυματίες...
Το πάγιο αίτημα των κατοίκων του Νομού Φθιώτιδας να κατασκευαστεί άμεσα ο δρόμος - καρμανιόλα στο «Πέταλο του Μαλιακού» στηρίζει το ΚΚΕ, όχι μόνο με τους αγώνες στο πλευρό των κατοίκων της περιοχής, αλλά και μέσα από τη Βουλή. Μόνο τα τελευταία τρία χρόνια (από το 2001 μέχρι και σήμερα) έχει καταθέσει τρεις Επίκαιρες Ερωτήσεις και έχει κάνει αρκετές παρεμβάσεις στη Βουλή.

Η σημαντικότερη από τις παρεμβάσεις που έκανε το ΚΚΕ - εντός της Βουλής - για το θέμα, ήταν Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Αντ. Σκυλλάκος προς την τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Β. Παπανδρέου το Γενάρη του 2004. Τόνιζε τότε ο βουλευτής: «Αμεσα επιβάλλεται να στρωθεί αντιολισθητικός τάπητας σε όλο το "Πέταλο" και να υπάρξει η αναγκαία διαγράμμιση και σήμανση. Στα τμήματα του δρόμου, που έχουν από καιρό δημοπρατηθεί, να ξεκινήσουν άμεσα οι ανάδοχοι την κατασκευή τους. Να τελειώσουν τάχιστα οι μελέτες για το υπόλοιπο έργο και να κατασκευαστεί χωρίς άλλη καθυστέρηση. Επιβάλλεται να αναθεωρηθεί ο προγραμματισμός για συμβάσεις παραχώρησης (δηλαδή το να δοθούν σε ιδιώτες προς εκμετάλλευση) γιατί, εκτός των άλλων, αυτό οδηγεί σε μεγάλες καθυστερήσεις».

Νωρίτερα, στα τέλη Μάη του 2001, ο βουλευτής του ΚΚΕ Ν. Γκατζής ζητούσε την άμεση λήψη μέτρων στην παλιά Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης, στο ύψος της Φθιώτιδας. Παράλληλα, ασκούσε κριτική στην τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, για την τύχη της ζεύξης του Μαλιακού. Ο τότε αρμόδιος υφυπουργός Ν. Αλευράς έλεγε πως στα τέλη Ιούνη «θα ανακοινωθεί εάν θα προχωρήσει το έργο της ζεύξης». Στις 16 Ιούλη 2001, γίνεται πολύνεκρο τροχαίο ατύχημα στον Καραβόμυλο Στυλίδας (Μαλιακός). Το ΚΚΕ καταδικάζει την κυβέρνηση που για έξι χρόνια αρνείται να βελτιώσει το «Πέταλο» σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, για χάρη των ιδιωτών που επιθυμούν να κατασκευάσουν τη ζεύξη.

Στις 5 Μάη 2003, και πάλι με Επίκαιρη Ερώτηση, ο Ν. Γκατζής επαναφέρει το θέμα του «Πετάλου» και ζητά τη μετατροπή του από φονικό δρόμο σε ασφαλή και σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Την επόμενη μέρα η τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Β. Παπανδρέου απαντά με νέα «θα» και ανακοινώνει πως με απόφαση της ιδίας «εγκρίθηκε πίστωση 109.757.000 ευρώ για να δημοπρατηθεί η κατασκευή τμημάτων του "Πετάλου"».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ