Τρίτη 31 Μάη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 41
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Παρκόμετρα - ληστές σε όλη την Αθήνα!
  • Η διοίκηση του δήμου αποφάσισε να επαναφέρει το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης. Οποιος θέλει να παρκάρει, θα πρέπει να πληρώνει για την πρώτη και τη δεύτερη ώρα 1 ευρώ, ενώ για την τρίτη ώρα 4 ευρώ! Οι μόνιμοι κάτοικοι θα πληρώνουν ετήσιο τέλος στάθμευσης ανά όχημα ύψους 10 ευρώ
  • Την πρόταση καταψήφισε η «Συμπαράταξη για την Αθήνα»

Τα «τσουχτερά» παρκόμετρα ξανάρχονται...
Τα «τσουχτερά» παρκόμετρα ξανάρχονται...
Ο εργαζόμενος θα πληρώνει ακόμη και για να παρκάρει κάτω από το σπίτι του! Την παραπάνω απόφαση πήρε χτες η διοίκηση του Δήμου Αθηναίων, σύμφωνα με την οποία επανέρχεται από τον Οκτώβρη η ελεγχόμενη στάθμευση στο δήμο.

Οι περιοχές που θα εφαρμοστεί η πρώτη φάση της μελέτης που εγκρίθηκε από την πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου, είναι του ιστορικού τριγώνου, του κέντρου, του Κολωνακίου, του Ψυρρή, της Πλάκας και της Ρηγίλλης. Η απόφαση πάρθηκε κατά πλειοψηφία και η «Συμπαράταξη για την Αθήνα», όπως ήταν φυσικό, την καταψήφισε.

Σύμφωνα με την πρώτη φάση του σχεδίου, ο αριθμός των θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης θα είναι 5.000, από τις οποίες 3.500 θα είναι θέσεις κατοίκων και οι υπόλοιπες 1.500 θέσεις στάθμευσης με καταβολή τέλους. Ειδικά όσον αφορά τη δεύτερη περίπτωση, ο μέγιστος επιτρεπόμενος χρόνος στάθμευσης θα είναι 3 ώρες.

Η πρώτη ώρα θα κοστίζει 1 ευρώ, όσο και η δεύτερη, ενώ για την τρίτη ώρα το τέλος εκτοξεύεται στα 4 ευρώ! Οι δε μόνιμοι κάτοικοι θα πληρώνουν ετήσιο τέλος στάθμευσης ανά όχημα, ύψους 10 ευρώ, ενδεικτικά. Το σύστημα θα λειτουργεί με «ξυστές κάρτες» και μέσω κλήσης από κινητό τηλέφωνο.

Την εγκατάσταση και τη λειτουργία της ελεγχόμενης στάθμευσης θα την αναλάβει ανάδοχος ιδιωτική εταιρία, η οποία και θα πληρώνεται επί του ποσοστού των εισπράξεων από τα έσοδα καρτών. Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε από τη διοίκηση, ιδιωτικό δικηγορικό γραφείο έχει αναλάβει τη νομική στήριξη του όλου εγχειρήματος. Αργότερα θα υπάρξει και δεύτερη φάση για επιπλέον 4.000 θέσεις στάθμευσης.

Φυσικά, όλα αυτά θα ελέγχονται από τη δημοτική αστυνομία η οποία και θα αναλάβει το ρόλο του «χωροφύλακα». Επιπλέον, εξετάζεται το ενδεχόμενο - σε ορισμένες συνοικίες - να υπάρχει ελεγχόμενη στάθμευση και τα βράδια. Γεγονός που σημαίνει ότι η δημοτική αστυνομία θα αναλάβει βάρδιες και τα βράδια, κάτι που δε γινόταν μέχρι τώρα. Στην ουσία περνάει «από την πίσω πόρτα» η 24ωρη λειτουργία της δημοτικής αστυνομίας.

Ο Σπύρος Χαλβατζής, επικεφαλής της «Συμπαράταξης», τόνισε πως το κυκλοφοριακό πρόβλημα λύνεται μόνο με την αποθάρρυνση της εισόδου των ΙΧ στο κέντρο της πόλης, με την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και τη δημιουργία θέσεων στάθμευσης στην περιφέρεια της πόλης και όχι στο κέντρο. Και σημείωσε: «ο δημόσιος χώρος δεν μπορεί να εμπορευματοποιείται. Δεν μπορεί να πληρώνει ο κάτοικος για να σταθμεύσει στη γειτονιά του. Πιστεύουμε πως μπορεί να υπάρξει χώρος ελεγχόμενης στάθμευσης γύρω από δημόσια νοσοκομεία και οργανισμούς, χωρίς όμως, καμία καταβολή αντιτίμου».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Εμπόρευμα ο δημόσιος χώρος! (2006-11-21 00:00:00.0)
Από 20 Νοέμβρη τα παρκόμετρα (2006-11-02 00:00:00.0)
Αμερικανική πρεσβεία: Και... οικοπεδοφάγοι!!! (2001-11-22 00:00:00.0)
"Ο δημόσιος χώρος δεν είναι επί πληρωμή"! (1998-06-04 00:00:00.0)
Αποφασίζει για τη νομιμότητα των παρκοεταιριών (1998-01-31 00:00:00.0)
Κερδοσκοπεί σε βάρος των Λαρισαίων η "Σετέξ" (1996-08-22 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ