Πέμπτη 4 Ιούνη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
"Ο δημόσιος χώρος δεν είναι επί πληρωμή"!

Οι θέσεις της "Αγωνιστικής Συνεργασίας για την Αθήνα" σχετικά με την επί πληρωμή στάθμευση

"Θέατρο του παραλόγου", χαρακτηρίζει με ανακοίνωσή της η "Αγωνιστική Συνεργασία για την Αθήνα", τα σενάρια περί επαναφοράς του μέτρου της στάθμευσης επί πληρωμή στο Δήμο Αθηναίων, που, "ενώ διατηρεί τα χαρακτηριστικά του θεάτρου, δεν είναι καθόλου παράλογο και αφορά συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα και πολιτικές".

"Από διάφορες πλευρές, τονίζεται στην ανακοίνωση, τα νομικά δεδομένα του ζητήματος επιχειρείται να παρουσιαστούν ως πολιτικές θέσεις, συσκοτίζοντας έτσι τις πραγματικές πολιτικές συμφωνίες ή διαφωνίες. Αλλες θέσεις, που παρουσιάζουν το θέμα ως πρόβλημα διαχείρισης και αφήνουν στο απυρόβλητο την επιβολή πρόσθετων βαρών στους δημότες, συνιστούν επί της ουσίας στήριξη αυτής ακριβώς της κυβερνητικής πολιτικής, που έχει οδηγήσει ήδη σε εφαρμογή ιδιωτικοποιημένης και κερδοσκοπικά ελεγχόμενης στάθμευσης σε 44 δήμους. Εμείς καταπολεμάμε αυτή την πολιτική και τις προσπάθειες που γίνονται για την εφαρμογή της απ' όποιον και αν εμφανίζεται ως καλύτερος διαχειριστής. Ο δημόσιος χώρος δεν είναι επί πληρωμή", επισημαίνει η "Αγωνιστική Συνεργασία για την Αθήνα".

Αναλυτικά οι θέσεις της "Αγωνιστικής Συνεργασίας για την Αθήνα", σχετικά με το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης, είναι:

  • Η σύνταξη κυκλοφοριακής μελέτης, στην κατεύθυνση εξασφάλισης της άνετης, προνομιακής κυκλοφορίας των δημοσίων μέσων μαζικής μεταφοράς (το νομικό δεδομένο είναι η απόφαση του ΣτΕ, που είπε ότι δεν μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης αν δεν έχει προηγηθεί ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη).
  • Να μην πληρώνει ο δημότης για τη χρήση δημόσιου χώρου. Η ελεγχόμενη στάθμευση σε καμία περίπτωση δε σημαίνει αναγκαστικά και πληρωμένη στάθμευση. Για τη στάθμευση στους χώρους που θα καθοριστούν ως χώροι ελεγχόμενης στάθμευσης πρέπει να προβλέπεται ανώτατη χρονική διάρκεια. Η υπέρβαση αυτού του χρονικού ορίου θα συνεπάγεται πρόστιμο που θα είναι αποθαρρυντικό και θα αυξάνεται όσο μεγαλύτερη είναι η υπέρβαση του ορίου
  • Να μην παραδοθεί η ελεγχόμενη στάθμευση στην ιδιωτική κερδοσκοπία.

Από την άλλη πλευρά, αποφασισμένοι να προωθήσουν τα σχέδια της κυβέρνησης για τη διατήρηση και αυτού του φορομπηχτικού μέτρου εμφανίζονται ο Δ. Αβραμόπουλος και η Μ. Δαμανάκη. Ο πρώτος προσανατολίζεται σε αναπαραγωγή του υπάρχοντος συστήματος αλλά τώρα με δημοτική διαχείριση, ενώ η δεύτερη προτείνει "ελαφρύτερο" μεν οικονομικά αλλά πάντα επί πληρωμή σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ