Πέμπτη 31 Αυγούστου 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ - ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2006
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΠΑΤΩΝ
Θυμήθηκαν προεκλογικά τις επιπτώσεις...

Αξιοποιώντας ένα υπαρκτό πρόβλημα (της πρόσβασης στο αεροδρόμιο) η φιλοκυβερνητική νομαρχιακή αρχή και οι δημοτικές αρχές Λούτσας και Σπάτων προχώρησαν σε μια κινητοποίηση προεκλογικού τύπου

Ο υποψήφιος Νομάρχης Ανατολικής Αττικής της ΝΑΣ, Γιώργος Πάντζας

Avaton

Ο υποψήφιος Νομάρχης Ανατολικής Αττικής της ΝΑΣ, Γιώργος Πάντζας
«Πατώντας» σε ένα υπαρκτό πρόβλημα που ταλαιπωρεί τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής των Σπάτων, αυτό της άρνησης της διοίκησης του αεροδρομίου να επιτρέπει την είσοδο των αυτοκινήτων από τη βόρεια πύλη (γεγονός που σημαίνει ότι πρέπει να κάνουν έναν μεγάλο κύκλο και να πληρώσουν διόδια στην Αττική Οδό) η φιλοκυβερνητική Νομαρχιακή Αρχή Ανατολικής Αττικής και οι δημοτικές αρχές Αρτέμιδας (Λούτσα) και Σπάτων, οργάνωσαν χτες μια καθαρά προεκλογικού χαρακτήρα κινητοποίηση και «έκλεισαν» συμβολικά για περίπου μία ώρα τη βόρεια πύλη του αεροδρομίου.

Βέβαια, το συγκεκριμένο πρόβλημα δε δημιουργήθηκε σήμερα, μόλις ενάμιση μήνα πριν τις δημοτικές εκλογές. Υπάρχει και ταλαιπωρεί τους κατοίκους από τη μέρα λειτουργίας του αεροδρομίου καθώς η γερμανική «Χόχτιφ» δεν είναι διατεθειμένη να παραδώσει για δημόσια χρήση ούτε ένα εκατοστό από όσα «αποικιοκρατικά» έχει πάρει για 30 χρόνια. Οι «γαλάζιοι» αιρετοί της περιοχής, όμως, θυμήθηκαν τώρα να κινητοποιηθούν για το ζήτημα αυτό με έναν αποκλεισμό μόνο... για τις κάμερες της τηλεόρασης. Ετσι επικεφαλής της κινητοποίησης τέθηκαν ο Νομάρχης Λ. Κουρής και οι δήμαρχοι Αρτέμιδας Γ. Κασίμης και Σπάτων Θ. Τούντας.

Την ίδια στιγμή βέβαια και πέρα από τις προεκλογικές σκοπιμότητες απέδειξαν περίτρανα και την πολιτική που υπηρετούν. Περιόρισαν τους λόγους της κινητοποίησης μόνο στο πρόβλημα του δρόμου, την ίδια στιγμή που είναι πολλές οι επιπτώσεις από την κερδοσκοπική χρήση του αεροδρομίου (ηχορύπανση, ατμοσφαιρική μόλυνση, απόβλητα). Ταυτόχρονα, ούτε λόγος για να τεθούν σαν αιτήματα πάλης, η κατάργηση των διοδίων και τα φτηνά εισιτήρια σε Μετρό και Προαστιακό Σιδηρόδρομο.

Τα παραπάνω κάλεσαν τους κατοίκους να απαιτήσουν σε αντίθεση με τον νομάρχη και τους δημάρχους, τα μέλη της «Νομαρχιακής Αγωνιστικής Συνεργασίας» και ο υποψήφιος νομάρχης Ανατολικής Αττικής Γιώργος Πάντζας και η «Δημοτική Αγωνιστική Συμπαράταξη» Αρτέμιδας με τον υποψήφιο δήμαρχο Βαγγέλη Δανέζη που συμμετείχαν στην κινητοποίηση.

Οπως σημείωσε σε δήλωσή του ο Γ. Πάντζας: «η κινητοποίηση έπρεπε να είχε γίνει πριν χρόνια και όχι λίγες μέρες πριν τις εκλογές. Το θέμα όμως είναι ότι τα προβλήματα για τους κατοίκους από τη λειτουργία του αεροδρομίου δεν περιορίζονται μόνο στη διέλευση των αυτοκινήτων. Υπάρχουν πολλά ακόμα και πιο σοβαρά προβλήματα από τη λειτουργία του. Και αυτό αποδεικνύει ότι η πολιτική της σημερινής κυβέρνησης όπως και της προηγούμενης έχει έναν και μόνο σκοπό, την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του μεγάλου κεφαλαίου».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μια διευκρίνιση (2002-10-10 00:00:00.0)
Υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής το νέο αεροδρόμιο (2001-09-08 00:00:00.0)
Οικόπεδα το αεροδρόμιο Ελληνικού! (1996-07-24 00:00:00.0)
Κόντρα στα σχέδια των εργολάβων (1996-03-29 00:00:00.0)
Επιμένουν: Δε θέλουν αεροδρόμιο (1995-03-28 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ