Τρίτη 1 Ιούλη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Να συγκρουστούμε με τα συμφέροντα

"Ο,τι δεν κατάφερε να κάνει η ΝΔ, να ιδιωτικοποιήσει, δηλαδή,απευθείας, τις αστικές συγκοινωνίες, έρχεται να το κάνει σήμερα, τμηματικά, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ". Αυτό τόνισε, στην παρέμβασή του στην ημερίδα, ο Χρ. Σταμούλος,μέλος της διοίκησης του Σωματείου Εργαζομένων ΟΑΣΑ. Ο ίδιος επισήμανε ότι με το νομοσχέδιο για τις συγκοινωνίες, που κατέθεσε στη Βουλή η κυβέρνηση, προωθείται η ιδιωτικοποίηση, δεν προβλέπεται ο αναγκαίος για την εξυπηρέτηση των λαϊκών συμφερόντων ενιαίος φορέας σχεδιασμού και διαχείρισης των συγκοινωνιών και χτυπιούνται τα εργασιακά δικαιώματα.

Σημείωσε ότι επενδύσεις σε τροχαίο υλικό και υποδομές δε γίνονται, δεν επιδοτείται το κοινωνικό έργο των αστικών συγκοινωνιών, τα λεωφορεία είναι παλαιά και δε δίνονται κονδύλια ούτε για τα ανταλλακτικά και συντήρηση των οχημάτων αυτών. Από την άλλη, είπε, είναι σαφής η τάση της κυβέρνησης για ενίσχυση του ιδιωτικού τομέα, με επιδοτήσεις δισεκατομμυρίων στους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ, στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και τους εργολάβους του ΜΕΤΡΟ.

Ο Β. Σταθούσης,εκπρόσωπος των σωματείων εργαζομένων στους ΗΣΑΠ, υπογράμμισε πως οι εργαζόμενοι στα δημόσια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) έχουν να αντιμετωπίσουν ένα νομοσχέδιο, που προβλέπει μετατάξεις, ουσιαστικά, διώξεις προσωπικού, καθώς "κάποιοι εργαζόμενοι θα τεθούν σε ομηρία και κάποιοι "ημέτεροι" θα ευνοηθούν". Συμπλήρωσε πως πρέπει να ενισχυθούν τα δημόσια ΜΜΜ και πως εργαζόμενοι και λαός πρέπει να έρθουν σε σύγκρουση με τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τα μεγάλα συμφέροντα, που επιδιώκουν να δοθεί προτεραιότητα στα ιδιωτικά μέσα μεταφοράς.

Ο Γ. Αθανασίου,μέλος της διοίκησης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, σημείωσε πως οι σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ελλάδα βρίσκονται υπό διωγμό, λόγω πιέσεων που ασκούνται από ιδιωτικά συμφέροντα. Πως χρειάζεται ενίσχυση των δημόσιων ΜΜΜ και συγκρούσεις, προκειμένου να μην περάσουν οι ιδιωτικοποιήσεις των συγκοινωνιών.

Ο Γ. Συνοδινός,πρόεδρος του παραρτήματος ΜΕΤΡΟ του Συνδικάτου Οικοδόμων Αθήνας, τόνισε πως το έργο του ΜΕΤΡΟ έχει σταματήσει, καθώς οι εργολάβοι στηρίζονται πάνω σε τεχνικά προβλήματα και την αδιαφορία του ΥΠΕΧΩΔΕ να δώσει λύσεις και έτσι εκβιάζουν και διεκδικούν πανωπροίκια για να συνεχίζουν το έργο. Συνέχισε πως οι εργαζόμενοι στο έργο πιέζουν τους αρμόδιους φορείς και το ΥΠΕΧΩΔΕ για να δώσουν τις τεχνικές λύσεις και να ξεκινήσει πάλι το έργο, ενώ υπογράμμισε πως οι επεκτάσεις των γραμμών του ΜΕΤΡΟ, προς Δάφνη και Περιστέρι, ήταν στον αρχικό σχεδιασμό του έργου και πρέπει να γίνουν.

Τέλος, ο πρόεδρος του σωματείου του ΟΑΣΑ, Αν. Κολλάς,δήλωσε αντίθετος με το θεσμικό μέρος του νομοσχεδίου της κυβέρνησης για τις συγκοινωνίες και σημείωσε την ανάγκη σύστασης ενιαίου φορέα για τις δημόσιες συγκοινωνίες.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ