Παρασκευή 3 Γενάρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΝΑΥΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ "ΔΥΣΤΟΣ"
Στο βυθό ο μόνος μάρτυρας

Ο μοναδικός αδιάψευστος μάρτυρας, το σάπιο κουφάρι του πλοίου, βρίσκεται από χτες το πρωί στο βυθό του Αιγαίου, διευκολύνοντας έτσι την ΑΓΕΤ στην προβολή της άποψης ότι μόνος υπεύθυνος είναι ο νεκρός πλέον καπετάνιος

ΧΑΛΚΙΔΑ (του ανταποκριτή μας).-

Στις καταιγιστικές πλέον καταγγελίες που υπογραμμίζουν παραπέρα τις εγκληματικές ευθύνες της ΑΓΕΤ και του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για το τραγικό ναυάγιο, ήρθε να προστεθεί από χτες το πρωί και το ερωτηματικό των συγγενών των θυμάτων γύρω από τη βύθιση του ναυαγίου στο σημείο "Μουρτερή" που είχε μεταφερθεί από την Κυριακή.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ανακριτικού έργου, πλοίαρχο Στάμου, το πλοίο άρχισε να βυθίζεται από τις 3 τα ξημερώματα της χτεσινής μέρας και στις 7.37 π.μ. είχε βυθιστεί σε βάθος 32 μέτρων. Η βύθιση συνοδεύεται από πολλά ερωτηματικά. Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας δεν ανακοινώνει επίσημα τίποτα σχετικό. Ταυτόχρονα όμως διαρρέει ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων που συμμετέχουν στις έρευνες, υποχώρησε η λαμαρίνα (το χώρισμα) μεταξύ του αμπαριού - που ήταν τοποθετημένο το τσιμέντο - και του μηχανοστασίου, με αποτέλεσμα να μετακινηθεί το φορτίο και να βουλιάξει το πλοίο. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, επιτείνει τα σοβαρά ερωτηματικά για το ποια ήταν η πραγματική κατάσταση του πλοίου. Οπως επίμονα έχει επισημάνει και ο "Ρ",αυτό το ναυάγιο δεν το ήθελαν στην επιφάνεια της θάλασσας, αλλά στον βυθό της, γιατί η κατάσταση του πλοίου αποτελούσε από μόνη της έναν αδιάψευστο μάρτυρα...

Η βύθιση του πλοίου προκάλεσε την οργή των συγγενών των αγνοουμένων ακόμα τριών ναυτικών, παρότι, κατά τον κ. Στάμου, "διευκολύνεται η έρευνα για τον εντοπισμό τους και η ασφάλεια των δυτών".

Πάντως, ως αργά το απόγευμα δεν είχαν εντοπιστεί οι αγνοούμενοι, Ν. Χαλεβάς γ μηχανικός, Π. Αρμαμέντος λιπαντής και ο ναύτης Θ. Παπαϊωάννου.Σύμφωνα με πληροφορίες του "Ρ", διερευνάται η θέση του κάθε μέλους του πληρώματος την ώρα του ναυαγίου, καθώς και το ποιος βρίσκονταν στη γέφυρα του πλοίου εκείνη τη στιγμή. Απαντήσεις, που μπορεί να δώσει ο μόνος επιζών, ο γιος του διευθυντή φορτώσεων της ΑΓΕΤ και δόκιμος πλοίαρχοςΧ. Αναγνώστου,σε συμπληρωματική κατάθεση που θα δώσει σήμερα.

Στο μεταξύ η Εισαγγελία Χαλκίδας ζήτησε τη συνδρομή της Εισαγγελίας Πειραιά για την τοποθέτηση πραγματογνώμονα, που διορίστηκε ήδη, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του ΥΕΝ. Σημαντικά συμπεράσματα για την πορεία και κατάσταση του πλοίου μπορούν να εξαχθούν, αν βρεθούν (αν δεν έχουν ήδη βρεθεί) από τα έγγραφα του πλοίου και ιδιαίτερα από τα ημερολόγια καταστρώματος και μηχανής.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ