Τετάρτη 15 Φλεβάρη 1995
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Εκκρεμότητα στη διοίκηση, σταθερότητα στην αποδιοργάνωση

Αναβάλλεται από μέρα σε μέρα - άγνωστο γιατί - ο διορισμός της νέας διοίκησης της "Ολυμπιακής Αεροπορίας", που από την περασμένη βδομάδα λειτουργεί με "υπηρεσιακό" πρόεδρο και γενικό διευθυντή.

Οπως είναι γνωστό, την περασμένη Παρασκευή, ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Θ. Τσούρας,κάλεσε σε κατ' ιδίαν συναντήσεις τον πρόεδρο της ΟΑ Γ. Σαμαρά και τον γενικό διευθυντή Θ. Τσακιρίδη και τους κοινοποίησε την απόλυσή τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση έχει επιλέξει για τη θέση του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου της ΟΑ τον Ρ. Δογάνη,καθηγητή Οικονομίας σε κολέγιο του Λονδίνου και για γενικό διευθυντή τον οδοντίατρο Ευαγ. Γιαννακούλια,μέχρι σήμερα γενικό γραμματέα του ΕΟΤ. Σημειώνεται ότι ο Ρ. Δογάνης είναι θιασώτης του "θατσερικού μοντέλου", ενώ σε συνέδριο της Ομοσπονδίας Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΠΑ), το 1992, είχε ταχθεί υπέρ της ιδιωτικοποίησης των αερομεταφορών και ειδικότερα για την ΟΑ, είχε υποστηρίξει ότι έχει μέλλον, μόνο αν καταργήσει το δίκτυο εξωτερικού και περιοριστεί στις πτήσεις εσωτερικού!

Τα νέα πρόσωπα στην ηγεσία του εθνικού αερομεταφορέα, για να αναλάβουν τα καθήκοντά τους, θα πρέπει να "περάσουν" για τυπική έγκριση από την Επιτροπή Ακροάσεων της Βουλής, κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στη βδομάδα.

Στο μεταξύ, στην ΟΑ δεν "κουνιέται φύλλο". Ακόμα και το αποκαλούμενο "πρόγραμμα εξυγίανσης" έχει μείνει στα χαρτιά. Τα χρέη της ΟΑ συνεχίζονται, τα τοκοχρεολύσια "τρέχουν", δεν έχει καταβληθεί η πρώτη δόση (19 δισ. δραχμές) για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, είναι στον αέρα το καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων, δεν υπάρχει μέριμνα για την ανανέωση του στόλου κλπ. Είναι πασίδηλο, δηλαδή, ότι η κυβέρνηση κάνει το παν για να βάλει οριστική "ταφόπετρα" στον εθνικό αερομεταφορέα και να ανοίξει διάπλατα το δρόμο της ιδιωτικοποίησης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ