Σάββατο 13 Φλεβάρη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΠΑΙΔΕΙΑ
Καμιά ανακωχή, καμιά "ηρεμία"

Ανακοίνωση της ΔΕΕ

Για διάλογο - "φαρσοκωμωδία" υπουργείου - ΟΛΜΕ, καθώς και για "χείρα βοηθείας" της πλειοψηφίας των μελών του ΔΣ της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) στην πολιτική της κυβέρνησης, κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της, η "Δημοσιοϋπαλληλική Ενότητα Εκπαιδευτικών" (ΔΕΕ).Απευθύνοντας κάλεσμα προς τους φορείς της εκπαίδευσης και το λαό, τους καλεί να ορθώσουν άμεσα παλλαϊκό μέτωπο αγώνα, που θα ανατρέψει αυτή την αντιλαϊκή, αντιεκπαιδευτική πολιτική, και τονίζει: "Ο δικός μας μονόδρομος είναι ο οργανωμένος, συντονισμένος, συνεπής και συνεχής αγώνας". Παράλληλα, επισημαίνει την ανάγκη αλλαγής συσχετισμών στον κλάδο, ενίσχυσης και συνεχούς αγώνα, δράσης από τα κάτω, συντονισμού των ΕΛΜΕ, δημιουργίας πλατιών επιτροπών αγώνα.

Καταδικάζοντας τα μέσα που χρησιμοποίησε η κυβέρνηση για να καταστείλει τους μαθητικούς αγώνες, χρησιμοποιώντας εισαγγελείς, Αστυνομία, συκοφαντίες περί ναρκωτικών και καταστροφές στα σχολεία, εκβιαστικά διλήμματα περί απώλειας της χρονιάς, υποδαύλιση επιθέσεων από "αγανακτισμένους" γονείς, αποπροσανατολιστικούς διαλόγους, η ΔΕΕ τονίζει ότι η πλειοψηφία των μελών του ΔΣ της ΟΛΜΕ παρέμεινε "θεατής" και ευχάριστος συνομιλητής του υπουργού Παιδείας, ενώ δε συμπορεύτηκε σε καμία φάση του αγώνα με το μαθητικό κίνημα, ούτε καν στη δράση και τους στόχους του.

Ανάλογη στάση τήρησαν η ΠΑΣΚ, που, όπως υπογραμμίζει η ΔΕΕ, για άλλη μια φορά προχώρησε στην ανοιχτή στήριξη της κυβερνητικής πολιτικής και στην υπονόμευση των αγώνων, εισπράττοντας και τα συγχαρητήρια του υπουργού Παιδείας, αλλά και οι παρατάξεις ΔΑΚΕ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, ενώ, όπως υπογραμμίζει η ΔΕΕ, οι δύο κινήσεις - η πρώτη αφορά την πρόταση μομφής κατά του υπουργού Παιδείας, που κατέθεσε η ΝΔ (στην ουσία υπέρ) και η δεύτερη αφορά το διήμερο διάλογο της ΟΛΜΕ με τον υπουργό - αποτελούν "σωσίβιο" για τον υπουργό και την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης.

"Ετσι, ενώ στη συνάντηση όλοι ασκούσαν πίεση στην κυβέρνηση για να δώσει λύση, μετά τη συνάντηση μάς "προέκυψε" ένας "διαλλακτικός" υπουργός, ανακοινώνοντας μικρορυθμίσεις, παρουσιάζοντας τους εκπαιδευτικούς ως αδιάλλακτους (αφού η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ εγκλωβίστηκε, χωρίς περιθώρια ελιγμών, μόνο στο αίτημα για τις εξετάσεις στη β Λυκείου)", υπογραμμίζει η ΔΕΕ, χαρακτηρίζοντας το διάλογο φαρσοκωμωδία.

Αναφερόμενη στο μαθητικό κίνημα, η ΔΕΕ σημειώνει ότι οι μαθητικοί αγώνες χρεοκόπησαν την αντιδραστική μεταρρύθμιση στη συνείδηση της πλειοψηφίας του λαού, κουρέλιασαν τις θεωρίες που ήθελαν τη νεολαία απολίτικη και απαθή, απέδειξαν πως έχουν κατανοήσει ότι ο Ν. 2525/97 οδηγεί στον εξοβελισμό χιλιάδων μαθητών από το Λύκειο, δημιουργώντας απασχολήσιμους για την "παραγωγή". "Οι αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος για ενιαίο 12χρονο σχολείο για όλα τα παιδιά, για κατάργηση των Ν. 2525 και 2640, για αποδέσμευση της δομής και λειτουργίας του Λυκείου από το σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ - ΤΕΙ, για 15% στην Παιδεία έχουν χαραχτεί βαθιά στη συνείδηση της πλειοψηφίας του λαού", αιτήματα και στόχοι που, όπως επισημαίνει η ΔΕΕ, είναι κοινά.

Καταλήγοντας η ΔΕΕ επισημαίνει: "Αυταπατάται η κυβέρνηση αν "μετράει" τους αγώνες και τη δυναμική τους με τον αριθμό των καταλήψεων. Βιάστηκαν ορισμένοι να μιλήσουν για το τέλος των αγώνων. Ο αγώνας είναι πολύμορφος και συνεχίζεται. Καμία ανακωχή, καμία "ηρεμία" δεν πρόκειται να αποκατασταθεί στα σχολεία όσο η κυβέρνηση επιμένει να εφαρμόζει την αντιεκπαιδευτική μεταρρύθμιση".


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ