Πέμπτη 17 Ιούνη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΤΕ
Σε "τρικυμία" το καλωδιακό πλοίο

Σε "τρικυμία" έχει πέσει η υπόθεση της κατασκευής καλωδιακού πλοίου από τον ΟΤΕ συνολικού κόστους 12,5 δισ. δραχμών, το Διοικητικό Συμβούλιο του οποίου θα εξετάσει σήμερα το θέμα. Αν και η απόκτηση ιδιόκτητου καλωδιακού πλοίου από τον ΟΤΕ έχει καθυστερήσει σοβαρά, η πρόσληψη ως τεχνικού συμβούλου της εταιρίας "GABLE and WIRELLES" για τη διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού μάλλον περιπλέκει τα πράγματα παρά βοηθάει τον ΟΤΕ. Και στην περίπτωση του καλωδιακού πλοίου, έχουμε την εκδήλωση της γνωστής ασθένειας που αποτυπώνεται στη δραστηριοποίηση δεκάδων συμβούλων, ειδικών και παρασυμβούλων που λυμαίνονται τον ΟΤΕ και που με βάση τις δικές τους εισηγήσεις παίρνονται οι σοβαρότερες αποφάσεις.

Το χειρότερο, όπως καταγγέλλουν συνδικαλιστές, η "GABLE and WIRELLES" ενώ προσλήφθηκε με αμοιβή 200 εκατομμυρίων για το ρόλο του τεχνικού συμβούλου, ταυτόχρονα έχει στην κατοχή της καλωδιακά πλοία και πρόσφατα έχει δώσει παραγγελία στα ολλανδικά ναυπηγεία να κατασκευάσουν καλωδιακό πλοίο.

Ολως συμπτωματικώς (;) τα Ολλανδικά Ναυπηγεία πέρασαν τον διαγωνισμό και υπερκέρασαν τους υπόλοιπους ανταγωνιστές τους, αν και δεν είχαν καταθέσει έγκαιρα την εγγυητική επιστολή, ύψους 320 εκατομμυρίων δραχμών. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, τα Ολλανδικά Ναυπηγεία, δε δίνουν εγγύηση καλής εκτέλεσης της παραγγελίας, όπως τουλάχιστον απαιτούν οι όροι του διαγωνισμού.

Σίγουρα στη σημερινή συνεδρίαση το ΔΣ του ΟΤΕ έχει να πάρει κρίσιμες αποφάσεις και να ξεκαθαρίσει πολλά ερωτηματικά.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ