Τα χιόνια και η παγωνιά επηρέασαν και τις δημοσιογραφικές προβολές! Η νέα - και αμφιλεγόμενη - ταινία του Μπράιαν Ντε Πάλμα, «Εν Ψυχρώ» (διάφορες αιματηρές ιστορίες από το Ιράκ), δεν έφτασε ποτέ σε δημοσιογραφική προβολή. Το γραφείο διανομής δεν μπήκε στον κόπο να μας δώσει DVD, που είναι και της μόδας!
Αυτή η βδομάδα, λοιπόν, είναι λίγο μετ' εμποδίων! Το ενδιαφέρον, δικαιωματικά, τραβάει η «διστακτική» αναφορά στα πρώτα βήματα του πετρελαίου, του Πολ Τόμας Aντερσον, «Θα χυθεί αίμα». Αίμα χύνεται στην ταινία και στη ζωή, φως, όμως, για τον καπιταλισμό δε χύνεται! Η ταινία, δυστυχώς, δε συνδέει το τότε (αρχές του περασμένου αιώνα) με το σήμερα, με αποτέλεσμα, ενώ βράζει το πετρέλαιο, να μοιάζει με λαογραφία! Κάπου στον ίδιον αόριστο... αέρα τρέχει και η ταινία του Σον Πεν «Ταξίδι στην άγρια φύση». Παρακολουθεί, χωρίς να ερμηνεύει, τη φυγή ενός αστόπαιδου από τον πολιτισμό στην άγρια φύση (Αλάσκα) και στο θάνατό του.
Η τέταρτη ταινία της βδομάδας είναι η ενδιαφέρουσα πειραματική ματιά «Καρέ καρέ», του Μπρους ΜακΝτόναλντ. Ασχολείται με τη νεολαία και τα αδιέξοδά της με «μοντέρνο» (πολλά κάδρα την ίδια στιγμή στην οθόνη), αν και κουραστικό τρόπο! Το ίδιο «μοντέρνα» (παρότι είναι κλασικά γυρισμένη), μπορεί να θεωρηθεί και η μπούφα κωμωδία του Μάικλ Γουίντερμποτομ «Tristram Shandy: A Cock and Bull Story».
Η έκτη ταινία της βδομάδας είναι η ηλεκτρονική αστυνομική περιπέτεια (θρίλερ) του Γκρέγκορι Χόμπλιτ, «Θανάσιμος επισκέπτης». Και η έβδομη ταινία είναι θρίλερ! Τι πρωτοτυπία! «The Eye», των Ντέιβιντ Μόρο και Ξαβιέ Πόλι.
Καλή άνοιξη συγκεκριμένα και μεταφορικά!