Παρασκευή 15 Αυγούστου 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΟΔΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ
Αυξήσεις έως και 400%!

Το υπέρογκο χαράτσι στα διόδια είναι αποτέλεσμα της παράδοσης των δρόμων της χώρας με τις περιβόητες «συμβάσεις παραχώρησης» που ψήφισαν και υλοποίησαν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ

Το ΚΚΕ παλεύει για την κατάργηση όλων των διοδίων. Στιγμιότυπο από πρόσφατη κινητοποίηση σε διόδια
Το ΚΚΕ παλεύει για την κατάργηση όλων των διοδίων. Στιγμιότυπο από πρόσφατη κινητοποίηση σε διόδια
Οσοι ταξίδεψαν αυτό το καλοκαίρι στους εθνικούς οδικούς άξονες της χώρας παρατήρησαν τις υπέρογκες αυξήσεις στα διόδια. Μόνο τον Απρίλη σε τρεις οδικούς άξονες οι κατασκευαστικοί όμιλοι που έχουν υπογράψει αποικιοκρατικές συμβάσεις ανακοίνωσαν αυξήσεις 45% έως και 180%. Οι αυξήσεις αυτές είναι αποτέλεσμα της παράδοσης των δρόμων της χώρας με τις περιβόητες «συμβάσεις παραχώρησης» που ψήφισαν και υλοποίησαν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Μάλιστα, πρόκειται για αυξήσεις που γίνονται πριν αρχίσουν οι μεγαλοεργολάβοι να κατασκευάζουν τα έργα! Και φυσικά έπονται και νέες το επόμενο διάστημα...

Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, υπεύθυνοι για το χαράτσωμα των εργαζομένων, έχουν υπογράψει έξι συμβάσεις παραχώρησης για έργα τα οποία έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και χρόνια. Τα κριτήρια δεν ήταν άλλα απ' την κερδοφορία του κεφαλαίου, αφού οι ιδιωτικοί κατασκευαστικοί όμιλοι δε συμμετέχουν με ίδια κεφάλαια στο συνολικό κατασκευαστικό κόστος, παρά με κάποια ποσοστά που κυμαίνονται γύρω στο 7% με 9%.

Μάλιστα, τους παραχωρούνται προκαταβολικά οι εισπράξεις των διοδίων οδικών τμημάτων που κατασκευάστηκαν με χρήματα αποκλειστικά του ελληνικού λαού, στα οποία μάλιστα επιβάλλουν και αυθαίρετες αυξήσεις! Οταν δε ολοκληρωθούν τα έργα, ο λαός θα πληρώνει από 5 έως 6,5 λεπτά το χιλιόμετρο, έναντι 1,7 λεπτών που πλήρωνε μέχρι την άνοιξη του 2005, δηλαδή από 300% έως 400% παραπάνω!

Παρακάτω αναφέρουμε αναλυτικά τις αυξήσεις που ανακοίνωσαν τον Απρίλη σε τρεις από τους ομίλους στους οποίους παραχωρήθηκαν τμήματα των οδικών αξόνων, αλλά και τις αυξήσεις που ανακοίνωσε η κοινοπραξία της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου:

  • Στο τμήμα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα - Λεύκτρο - Σπάρτη οι οδηγοί πληρώνουν 2,90 ευρώ από 2 ευρώ για τα ΙΧ και 2 ευρώ από 1 ευρώ για τα δίκυκλα.
  • Στο τμήμα Αθήνα - Σκάρφεια, δηλαδή στους σταθμούς Αφιδνών, Σχηματαρίου και Τραγάνας, οι οδηγοί πληρώνουν 2,75 από 2 ευρώ για ΙΧ και 1,90 ευρώ από 1,30 ευρώ για τα δίκυκλα.
  • Στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί, οι οδηγοί πληρώνουν πήγαινε -έλα και στους 4 σταθμούς (Πελασγία, Μοσχοχώρι, Τέμπη και Λεπτοκαρυά), αντί για τους 2 που πλήρωναν. Συνεπώς, μόνο στο πήγαινε οι οδηγοί πληρώνουν 7,90 ευρώ από 4 ευρώ για ΙΧ και 5,60 ευρώ από 2 ευρώ για δίκυκλα.
  • Τα διόδια στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου αυξήθηκαν από 10,90 ευρώ σε 11,90 ευρώ για τα ΙΧ και από 1,70 ευρώ σε 1,80 ευρώ για τις μοτοσικλέτες. Οι αυξήσεις, σίγουρα, θα συνεχιστούν αφού η αποικιοκρατική σύμβαση, που υπέγραψε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και διατηρεί η κυβέρνηση της ΝΔ, παρέχει το δικαίωμα στο γαλλοελληνικό όμιλο «ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ», που την εκμεταλλεύεται, να τα αναπροσαρμόζει κάθε χρόνο!

Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι πρόσφατα ξεκίνησε η παραχώρηση της Βορειοδυτικής Οδού Πελοποννήσου (Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσάκωνα) και σύντομα η κοινοπραξία που θα αναλάβει το έργο θα ανακοινώσει αυξήσεις. Αφού προηγούμενα θα έχει ξεκινήσει να εισπράττει τα διόδια, ανεξάρτητα από το εάν θα έχουν ξεκινήσει τα έργα ή όχι. Οταν ολοκληρωθεί το έργο, σε περίπου έξι χρόνια, η διαδρομή Αθήνα - Πύργος θα κοστίζει 12 ευρώ το λιγότερο!

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Στήνουν διαρκώς νέα διόδια και αυξάνουν τα παλιά (2010-09-19 00:00:00.0)
Νέες αυξήσεις στα διόδια από 1η Ιούλη (2010-06-02 00:00:00.0)
Νέες αυξήσεις διοδίων από σήμερα (2010-03-14 00:00:00.0)
Ερχονται νέα διόδια σε όλη τη χώρα (2009-08-09 00:00:00.0)
Απαράδεκτο χαράτσι και εμπαιγμός (2009-03-05 00:00:00.0)
Αυξήσεις 45% έως και 180% από αύριο (2008-04-01 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ