Η εφημερίδα ισχυρίζεται ότι «οι πολυσέλιδες εκθέσεις ζωνταντεύουν "ηράκλειους άθλους" που αποδίδονται σε διδάσκοντες και διοικητικό προσωπικό, οι οποίοι σε πείσμα του μινώταυρου της υποχρηματοδότησης, της κεντρικής γραφειοκρατίας, της κατάλυσης της ακαδημαϊκής αυτονομίας των ιδρυμάτων και του παράλογου εξεταστικού, καταφέρνουν σε κάποιες περιπτώσεις να φτιάξουν τμήματα - κόσμημα». Και σύμφωνα με την εφημερίδα, «η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας κόπτεται φραστικά για να προχωρήσει η αξιολόγηση, στην πράξη την υπονομεύει μη διαθέτοντας τα απαραίτητα κονδύλια», για να μην αποδεικνύεται η ενοχή της...
Κάθε άλλο σχόλιο θα μπορούσε να περιττεύει για τον ενθουσιασμό της «Αυγής» για την «αξιολόγηση».
Εμείς απλά να υπενθυμίσουμε ότι οι εκθέσεις, που ενθουσίασαν την «Αυγή», υποδεικνύουν στα ιδρύματα να βρουν χρηματοδότηση από ιδιώτες, προτείνουν να κοπούν οι όποιες δωρεάν παροχές στους φοιτητές που κινητοποιούνται (!) και επισημαίνουν ότι πρέπει να προσαρμόσουν το χρόνο σπουδών στο μοντέλο της Μπολόνια.