Πέμπτη 8 Φλεβάρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
«Πλάτες» για το ξεπούλημα από ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ

Στήριξη στα κυβερνητικά σχέδια για ξεπούλημα των ΕΛΤΑ παρέχουν οι συνδικαλιστές των ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ. Τις πρότερες μεγαλόστομες διακηρύξεις τους περί αγωνιστικών κινητοποιήσεων ενάντια στην εκποίηση του Ταχυδρομείου, ακολούθησαν η απραξία και ο εφησυχασμός εργαζομένων και καταναλωτών. Οι ταξικές δυνάμεις των ΕΛΤΑ προειδοποιούν ότι αυτή η στάση είναι επικίνδυνη και καλούν τους συναδέλφους τους σε επαγρύπνηση.

Μερικοί μήνες μεσολάβησαν από τότε που οι πρασινογάλαζοι της Ομοσπονδίας Εργαζομένων - ΕΛΤΑ φραστικά αντιδρούσαν στην κυβερνητική τροπολογία για ιδιωτικοποίηση - μέχρι 49% σε πρώτη φάση - των Ταχυδρομείων. Τότε εξήγγειλαν «αγώνες διαρκείας», απόσυρση των 1.500 ιδιωτικών αυτοκινήτων υπαλλήλων των ΕΛΤΑ, που έναντι μικρής αποζημίωσης τα χρησιμοποιούν για να καλύψουν αντίστοιχα δρομολόγια της αγροτικής διανομής και μη παροχή υπηρεσιών από τους εργαζομένους των ΕΛΤΑ, προς το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, με το σκεπτικό ότι λειτουργεί ανταγωνιστικά και αντιστρατεύεται τα συμφέροντα των ΕΛΤΑ.

Στην πορεία και ενώ η κυβέρνηση με τη διοίκηση των ΕΛΤΑ προωθούν συζητήσεις με εκπροσώπους ξένων ταχυδρομείων (γερμανικών, γαλλικών, ολλανδικών και καναδικών), προκειμένου να τους παραδώσουν το 25% των ΕΛΤΑ και το 50% συν το διευθυντικό δικαίωμα της θυγατρικής των ταχυμεταφορών, οι εξαγγελίες τους «ξεχάστηκαν».

Παράλληλα, απέρριψαν πρόταση της «Δημοκρατικής Συνεργασίας» για μακροπρόθεσμο πρόγραμμα αγωνιστικών κινητοποιήσεων, με απεργίες, ενημέρωση εργαζομένων, συγκεντρώσεις και άλλες ενέργειες. Οπως απείχαν και από την «Επιτροπή Αγώνα Υπεράσπισης του Δημόσιου Ταχυδρομείου» που συγκροτήθηκε με πρωτοβουλία των ταξικών δυνάμεων των ΕΛΤΑ. Σε αυτό το πλαίσιο, ακόμα και σε περιοδείες που έκαναν πρασινογάλαζοι συνδικαλιστές σε χώρους δουλιάς των ΕΛΤΑ, περιόρισαν την «κριτική» τους στο ποσοστό του Οργανισμού που έπρεπε να παραδοθεί στο ιδιωτικό κεφάλαιο.

Ομως, όπως σημειώνουν τα στελέχη της «ΔΣ», οι εργαζόμενοι οφείλουν να προσπεράσουν αυτές τις συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες και να αγωνιστούν για την ανάπτυξη του Ταχυδρομείου με κοινωνικό χαρακτήρα και προσανατολισμό. Για ΕΛΤΑ 100% κρατικά. Για διατήρηση και διεύρυνση των κατακτήσεων των εργαζομένων του. Για εφαρμογή, γενικά, πολιτικής προς όφελος συνολικά των εργαζομένων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ