Τετάρτη 28 Φλεβάρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Ημερίδα με θέμα: Αθήνα - Διαφημιστικός Σκουπιδότοπος

Τη Δευτέρα 5 του Μάρτη, στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ

Με στόχο να αναδείξει και να διερευνήσει το πρόβλημα της αλλοίωσης της εικόνας της Αθήνας και του ανθρώπινου και δημόσιου χαρακτήρα της από τις διαφημίσεις, η «Αγωνιστική Αριστερή Οικολογική Συμπαράταξη για την Αθήνα», διοργανώνει την Δευτέρα 5 του Μάρτη, ημερίδα με θέμα «Αθήνα - Διαφημιστικός Σκουπιδότοπος». Η ημερίδα θα γίνει στην αίθουσα της Ενωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθήνας (ΕΣΗΕΑ) στις 6 το απόγευμα.

«Οι διαφημίσεις - επισημαίνει η Συμπαράταξη σε ανακοίνωσή της - στο όνομα της προώθησης και της επιβολής εμπορικών προϊόντων και της εξυπηρέτησης των μικρών και μεγάλων συμφερόντων εξαπλώνονται και κυριαρχούν σε βάρος, ίσως, της ασφάλειας και της ελευθερίας του πολίτη».

Υπενθυμίζεται ότι η Συμπαράταξη, κατ' επανάληψη έχει επισημάνει το συγκεκριμένο πρόβλημα και αγωνίζεται για την προστασία του δημόσιου χώρου και του πράσινου. «Εκτιμούμε, επισημαίνεται στο Δελτίο Τύπου, ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση και το ΥΠΕΧΩΔΕ είναι οι κατ' εξοχήν αρμόδιοι και θεωρούμε ότι η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί χρειάζεται άμεση και δραστική αντιμετώπιση από τους επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς, από κάθε ευαισθητοποιημένο πολίτη».

Στη διάρκεια της ημερίδας, τις εργασίες της οποίας θα συντονίσει ο δημοσιογράφος Αντώνης Καρκαγιάννης, θα προβληθούν διαφάνειες με μια σειρά από εικόνες της Αθήνας από το αρχείο του γλύπτη Γιώργου Παπαδούκα και θα συζητηθούν τα εξής θέματα:

- «Η διαφημιστική ασυδοσία ως οπτική ρύπανση» (εισήγηση από το σκηνοθέτη Νίκο Αντωνάκο).

-«Διαφήμιση: Η αλλοίωση του δημόσιου χώρου» (εισήγηση από την αρχιτέκτονα και καθηγήτρια του ΕΜΠ Ελένη Πορτάλιου).

- «Η πόλη σαν απόλαυση» (εισήγηση από τον συγγραφέα και δημοτικό σύμβουλο Περικλή Κοροβέση).

- «Εμπορική Διαφήμιση: Στόχος το κεντρικό νευρικό σύστημα του πολίτη» (εισηγήσεις από τον αναπληρωτή καθηγητή της Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθήνας Γιάννη Παπαδόπουλο, με θέμα «Απαισιοδοξία: η μόνη υγιής αντίδραση» και από τον ψυχολόγο Ηλία Μιχαλαρέα με θέμα την επίδραση της διαφήμισης στην ψυχική υγεία.

-«Το θεσμικό πλαίσιο, ευθύνες και αρμοδιότητες Τοπικής Αυτοδιοίκησης - ΥΠΕΧΩΔΕ» (εισήγηση από τον αρχιτέκτονα Παναγιώτη Κουμουνδούρο).

- «Πολιτική επιλογή ή πολιτική διαστροφή;» (εισήγηση από τη δημοσιογράφο - βουλευτή Λιάνα Κανέλλη).


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ