Πέμπτη 9 Σεπτέμβρη 2021
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 7
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΤΟΜΕΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΚΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
Να δυναμώσει ο αγώνας για σύγχρονη, ασφαλή, φτηνή συγκοινωνία

Την εκρηκτική κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τόσο για τους επιβάτες όσο και για τους εργαζόμενους σε αυτά καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η ΤΟ Μεταφορών της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ καλώντας παράλληλα την κυβέρνηση να πάρει μέτρα άμεσα.

Συγκεκριμένα, αναφέρει:

«Λίγες μέρες πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη και θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο. Ολο το προηγούμενο διάστημα η κυβέρνηση δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο για την πύκνωση των δρομολογίων στα ΜΜΜ ώστε να προστατεύσει τον λαό από την εξάπλωση του 4ου κύματος που είναι σε εξέλιξη.

Σχεδόν ο ίδιος αριθμός οχημάτων με πέρυσι εκτελεί το συγκοινωνιακό έργο, γεγονός που μετατρέπει τα ΜΜΜ σε υγειονομικές βόμβες υπερμετάδοσης του κορονοϊού, πέρα από την τεράστια ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλεται καθημερινά ο λαός. Το μόνο "μέτρο" που πήρε η κυβέρνηση είναι η μίσθωση λεωφορείων μέσω leasing που τα χρυσοπληρώνει ο λαός. Χαρακτηριστικό είναι ότι το συνολικό κόστος μίσθωσης κάθε οχήματος προσεγγίζει το κόστος αγοράς του. Τα οχήματα που χρησιμοποιούνται είναι μεταχειρισμένα, με πολλά προβλήματα (δεν έχουν τα απαιτούμενα παράθυρα, πολλά από αυτά έχουν σκαλοπάτια που δημιουργούν κινδύνους για την ασφάλεια των επιβατών), άλλα είναι ακινητοποιημένα λόγω βλαβών.

Με την παράδοση του 30% του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες, έχει ξεκινήσει το ξήλωμα της δημόσιας συγκοινωνίας. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα το επόμενο διάστημα την αύξηση του εισιτηρίου, τη μείωση των δρομολογίων, τη χειροτέρευση της κατάστασης.

Ταυτόχρονα εντείνεται η επίθεση στα δικαιώματα των εργαζομένων, αυξάνεται η εντατικοποίηση της δουλειάς. Οι εργαζόμενοι καλούνται να δουλέψουν τα ρεπό τους, μετακινούνται από τον έναν χώρο στον άλλον και καλούνται να ανταποκριθούν στα καθήκοντα του "πολυτεχνίτη"... Αυτή είναι η καθημερινότητα των εργαζομένων σε ΟΣΥ - ΣΤΑΣΥ, ενώ υπάρχουν καταγγελίες για παραβίαση ωραρίου στα ΚΤΕΛ, μέχρι και διπλοβάρδια. Η κατάσταση δηλαδή παίρνει επικίνδυνες διαστάσεις για εργαζόμενους και επιβάτες.

Κάθε μέρα ακούμε για την περίφημη "ατομική ευθύνη", για τις αντοχές της οικονομίας και διάφορα συναφή με τα οποία μας καλούν να αποδεχτούμε αυτήν την κατάσταση. Την αποκλειστική ευθύνη για την ταλαιπωρία των επιβατών και τις εργασιακές σχέσεις - λάστιχο των εργαζομένων έχει η σημερινή κυβέρνηση και διαχρονικά οι κυβερνήσεις, γιατί ακολουθούν μια πολιτική προς όφελος του κεφαλαίου, ενάντια στις ανάγκες των επιβατών και των εργαζομένων στα ΜΜΜ».

«Σήμερα υπάρχουν οι δυνατότητες για σύγχρονη, ασφαλή και προσιτή αστική συγκοινωνία, με εργαζόμενους που θα έχουν πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα», τονίζει η Οργάνωση του Κόμματος και απαιτεί:

-- Αμεση πύκνωση των δρομολογίων σε όλα τα ΜΜΜ

-- Επίταξη όλων των διαθέσιμων ιδιωτικών οχημάτων για όσο καιρό διαρκεί η πανδημία

-- Αμεση αγορά καινούριων οχημάτων και επισκευή όσων είναι σε βλάβη

-- Προσλήψεις όλων των ειδικοτήτων με πλήρη εργασιακά - ασφαλιστικά δικαιώματα

-- Μείωση 50% της τιμής του εισιτηρίου, δωρεάν μετακίνηση για φοιτητές - σπουδαστές, δωρεάν μετακίνηση από και προς την εργασία.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ