Σάββατο 13 Απρίλη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Συγκέντρωση αύριο για τη διάσωση της παραλίας

Είμαστε υπέρμαχοι του τραμ ως μέσου, αλλά αν γίνει όπως έχει σχεδιαστεί, θα συμβάλει στην καταστροφή της παραλίας, τονίζουν η Συντονιστική Επιτροπή και φορείς της περιοχής

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την επικείμενη καταστροφή της παραλίας του Φαλήρου από τη διέλευση του τραμ πραγματοποιούν η Συντονιστική Επιτροπή για τη Διάσωση της Παραλίας Σαρωνικού, δημοτικές παρατάξεις και άλλοι μαζικοί φορείς της περιοχής, αύριο Κυριακή στις 11 π.μ. στην παραλία απέναντι, στο ύψος της οδού Αχιλλέως.

Σε ανακοίνωσή τους οι διοργανωτές της συγκέντρωσης αναφέρουν ότι το προωθούμενο Ολυμπιακό Παραλιακό Τραμ «έχει ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών γιατί καταστρέφει πολύτιμα κομμάτια της παραλίας, κόβει δέντρα και πεζοδρόμια και παρά το μεγάλο κόστος του (118 δισ.) δεν εξυπηρετεί, καθώς ακολουθεί μία δαιδαλώδη και χρονοβόρα διαδρομή χωρίς να φτάσει στο κέντρο ούτε της Αθήνας ούτε του Πειραιά με αποτέλεσμα να μην είναι οικονομικά βιώσιμο».

Οπως αναφέρουν οι φορείς στην ανακοίνωση, η μία γραμμή του τραμ ενώνει τη Γλυφάδα με το Ν. Φάληρο καταστρέφοντας παραλιακούς πεζόδρομους και χώρους αναψυχής, παρά τις αρχικές διαβεβαιώσεις της «Τραμ ΑΕ», ότι το τραμ δεν πειράζει την παραλία, αφού πλέον φαίνεται καθαρά «ότι ο πεζόδρομος στενεύει σημαντικά, ότι κόβονται πανέμορφοι φοίνικες και τα άλλα δέντρα, ότι προβλέπεται ακόμη και σταθμός αναμονής με τριπλή γραμμή, πλάτους 13 μέτρων». Οσον αφορά το Δήμο Αλίμου, το «πέρασμα» του τραμ μαζί με τους δύο ανισόπεδους κόμβους, καταλαμβάνει παραλιακή λωρίδα πλάτους 20 μέτρων, καταστρέφοντας το πρόσφατα κατασκευασμένο δημοτικό πάρκο και άλλους χώρους αναψυχής, ενώ από τη μεριά της πόλης «τρώγονται» τα πεζοδρόμια. Τέλος, στο Ελληνικό, το αμαξοστάσιο του τραμ χωροθετείται δίπλα στα σπίτια, ενώ στη Γλυφάδα η γραμμή του τραμ περνάει ξυστά από τη στενή αμμουδιά.

Οι φορείς καταλήγοντας στην ανακοίνωσή τους τονίζουν: «Επειδή είμαστε υπέρμαχοι του τραμ, απευθύνουμε έκκληση στην κυβέρνηση να επανεξετάσει το προβληματικό αυτό έργο. Το πρώτο σύγχρονο τραμ στην Αθήνα πρέπει να απεμπλακεί από τη χρονική πίεση των αγώνων, ώστε να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί σωστά, να μην προκαλεί περιβαλλοντικές καταστροφές, να είναι γρήγορο και ελκυστικό, να έχει οικονομική βιωσιμότητα και τη συναίνεση της τοπικής κοινωνίας, συντελώντας στην καθιέρωση του τραμ στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και στον περιορισμό της ανάγκης για ΙΧ».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Καταγγέλλει τα σχέδια κυβέρνησης - δήμου για την πλαζ Αρετσούς (2021-07-07 00:00:00.0)
Απαίτησαν να τους δοθεί η παραλία (2005-02-18 00:00:00.0)
Επίθεση των ΜΑΤ στον δήμαρχο Π. Φαλήρου! (2003-06-28 00:00:00.0)
Οχι τα δέντρα στο βωμό του τραμ (2002-11-26 00:00:00.0)
Η Ολυμπιάδα θα καταστρέψει την παραλία (1999-04-28 00:00:00.0)
Ολοι θέλουν να βάλουν χέρι! (1998-12-15 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ