Σκοπεύουν να επιβάλουν ειδικό τέλος σε επιβάτες και οχήματα που διακινούνται με πλοία
Σύμφωνα με πληροφορίες, αρμόδιοι παράγοντες του δήμου εξετάζουν νέες πηγές χρηματοδότησης, προκειμένου να αυξηθούν τα έσοδά του. Μεταξύ αυτών, συζητείται να γίνει χρήση οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ενωσης, που αναφέρει ότι τα λιμάνια που συνδέουν πόλεις της ΕΕ μπορούν να εισπράττουν ειδικό τέλος από κάθε διερχόμενο όχημα ή επιβάτη που διακινείται μέσω αυτών. Να σημειωθεί ότι, ήδη, η Πάτρα και η Ηγουμενίτσα έχουν επιβάλει τέτοιο τέλος. Τα δύο, όμως, προαναφερόμενα λιμάνια συνδέουν πόλεις της ΕΕ διαφορετικών κρατών. Από τον Πειραιά αναχωρούν μόνον πλοία για λιμάνια του εσωτερικού. Πώς, λοιπόν, θα επιβληθεί αυτό το τέλος;
Οι σύμβουλοι του δημάρχου απαντούν ότι και τα λιμάνια της Ελλάδας είναι και λιμάνια της ΕΕ, άρα και στη μεταξύ τους σύνδεση μπορεί να επιβληθεί αυτό το τέλος! Με άλλα λόγια, για να πάει κάποιος από τον Πειραιά (λιμάνι της ΕΕ) στη Σαλαμίνα, (άλλο ...λιμάνι της ΕΕ) θα πρέπει να πληρώνει ειδικό τέλος. Και ποιος θα εισπράττει αυτό το τέλος, για να το αποδίδει στο δήμο; Φυσικά, οι εφοπλιστές. Γίνεται έτσι κατανοητό ποιος θα είναι ο ωφελημένος. Σε καμία, πάντως, περίπτωση, οι Πειραιώτες.