Τη γλώσσα της... διπλωματίας αξιοποίησε ο υπουργός Τουρισμού Δ. Αβραμόπουλος, σε δηλώσεις που έκανε κατά την περιοδεία του στο Ηράκλειο Κρήτης, προχτές, μιλώντας για τον τουρισμό. Ο υπουργός είπε ότι εκπονείται, σε συνεργασία με τους φορείς, πρόγραμμα άμεσης διαφήμισης, «ώστε να κάνουμε μια προσπάθεια να αλλάξουμε το κλίμα που έχει διαμορφωθεί».
Με αυτή τη διατύπωση απέφυγε επιμελώς να χαρακτηρίσει το κλίμα στον τουρισμό, αν και όλοι οι τουριστικοί φορείς βεβαιώνουν ότι πάει από το κακό στο χειρότερο. Μόνο που οι ενστάσεις των επιχειρηματιών του τουρισμού έχουν να κάνουν αποκλειστικά με τα κέρδη τους και κανείς, ούτε αυτοί, ούτε η κυβέρνηση πολύ περισσότερο, δεν ασχολείται με την πρόβλεψη - για μια ακόμη χρονιά - ότι 4 στους 10 Ελληνες δε θα πάνε διακοπές, κυρίως για οικονομικούς λόγους. Κι όσο η κυβέρνηση χαράζει σχέδια που έχουν να κάνουν αποκλειστικά με την αύξηση των επιχειρηματικών κερδών στον τουρισμό, τόσο περισσότεροι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους θα στερούνται τις διακοπές.