Πέμπτη 4 Αυγούστου 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ»
Ξεπούλημα και αντεργατικά μέτρα πάνε μαζί

Περιοδεία του Αντώνη Σκυλλάκου στα γραφεία των διοικητικών υπηρεσιών της «Ολυμπιακής Αεροπορίας» στη λεωφ. Συγγρού

Το ξεπούλημα της «Ολυμπιακής Αεροπορίας» (ΟΑ) και γενικότερα της δημόσιας περιουσίας, μαζί με τις αντεργατικές ρυθμίσεις που κάνουν εκ νέου την εμφάνισή τους τους τελευταίους μήνες - όπως διευθέτηση του χρόνου εργασίας, ωράριο καταστημάτων, κλπ. - αποτελούν ένα και ενιαίο πακέτο και θα εφαρμοζόταν είτε ήταν το ΠΑΣΟΚ είτε η ΝΔ κυβέρνηση.

Τα παραπάνω τόνισε, ανάμεσα σε άλλα, ο Αντώνης Σκυλλάκος, βουλευτής και μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, κατά τη διάρκεια της χτεσινής περιοδείας που πραγματοποίησε στις διοικητικές υπηρεσίες της ΟΑ στη λεωφόρο Συγγρού. Οπως σημείωσε, το πρόβλημα είναι ενιαίο και ξεκινάει από την ίδια την ΕΕ. «Το ΚΚΕ - συνέχισε - είχε προβλέψει αυτές τις εξελίξεις. Υπήρχαν αποφάσεις και συμφωνίες, όπως η Λισαβόνα, που έδειχναν προς τα πού οδεύει η κατάσταση».

Η λογική της ανταγωνιστικότητας, σημείωσε, που την έχουν κάνει σημαία τους και τα κόμματα του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ, αλλά και ο ΣΥΝ, «σημαίνει ιδιωτικοποιήσεις, χαμηλότεροι μισθοί, λιγότερο προσωπικό, μικρότερο κόστος συντήρησης». Επισήμανε, δε, πως αυτά που θεωρητικά απεργάζονται στις Βρυξέλλες, τα βιώνουν οι εργαζόμενοι στην καθημερινότητά τους.

Αναφερόμενος σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, τόνισε πως έχουν τη φιλοσοφία της ανταγωνιστικότητας στο πρόγραμμά τους. Αναφορικά με το ΣΥΝ είπε ότι από τη μια μιλάει δήθεν υπέρ των εργαζομένων αλλά από την άλλη υποστηρίζει καθετί που η ΕΕ αποφασίζει, και σχολίασε πως «δεν μπορεί να είσαι και με τους εργαζόμενους, αλλά και με αυτούς που παίρνουν τις αντεργατικές αποφάσεις».

Στο ερώτημα των εργαζομένων «τι μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξει η σημερινή κατάσταση» ο Αντ. Σκυλλάκος σημείωσε πως το ζήτημα είναι κατ' εξοχήν πολιτικό. Πως η δύναμη ενός συνδικάτου αρκεί για να φέρει κάποια αποτελέσματα. Ομως, για να μη γίνει η ΟΑ αντικείμενο κερδοσκοπίας, χρειάζεται, όχι μόνο για την ΟΑ, αλλά συνολικά για τις μεταφορές, ένας άλλος πολιτικός σχεδιασμός. Υπογράμμισε πως υπάρχει ανάγκη για έναν ενιαίο φορέα Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, που θα ανήκει στο κράτος και που θα επιχορηγείται από αυτό ώστε να μην υπάρχουν αυξημένα εισιτήρια.

Χρειάζεται, λοιπόν, κατέληξε ο βουλευτής, αλλαγή σε γενικότερο πολιτικό επίπεδο. Απαιτείται αποδυνάμωση των κομμάτων που στηρίζουν την ΕΕ και άμεση ενίσχυση του ΚΚΕ - αλλαγή που μπορεί και πρέπει να ξεκινήσει από τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές - έτσι ώστε από καλύτερες θέσεις ο λαός να υπερασπιστεί τα δικαιώματά του.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ