Τρίτη 23 Αυγούστου 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Χωρίς σχόλια

«Στις δυο τελευταίες καταστροφές, τα αεροπλάνα ανήκαν σε πολύ μικρές αεροπορικές εταιρίες. Οι 20 μεγαλύτερες εταιρίες διαχειρίζονται το 60% της αεροπορικής κυκλοφορίας και εμπλέκονται μόλις στο 20% των ατυχημάτων. Πώς το εξηγείται αυτό;». Η ερώτηση γίνεται από την εφημερίδα «Λε Μοντ» και απευθύνεται στον Ερικ Χόλναγκελ, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Λίνκοπινγκ της Σουηδίας και ειδικό στα συστήματα ασφάλειας. Ιδού και η απάντηση του τελευταίου:

«Το πρόβλημα της ασφάλειας δεν αφορά μόνο τις πτήσεις τσάρτερ. Οφείλεται στις οικονομικές πιέσεις οι οποίες βαρύνουν τις αεροπορικές εταιρίες. Αν δε βγάζουν αρκετό κέρδος, θα περιορίσουν τις δαπάνες στις απολύτως αναγκαίες, συχνά σε βάρος του προϋπολογισμού για την ασφάλεια των πτήσεων. Δείτε την περίπτωση της "Alaska Airlines", που έχασε ένα αεροπλάνο στον Ειρηνικό Ωκεανό στις 31 Ιανουαρίου του 2000. Η κατασκευάστρια "Boeing" ζητούσε μηχανική συντήρηση κάθε 750 ώρες πτήση. Οι έρευνες για το δυστύχημα έδειξαν ότι από το 1985 η εταιρία αύξανε το διάστημα ανάμεσα σε κάθε συντήρηση. Οταν έγινε το δυστύχημα, η μηχανική συντήρηση γίνονταν κάθε 2.000 ώρες πτήσης».

Τα σχόλια περιττεύουν...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ