Τις θέσεις του Κόμματος παρουσίασε χτες, σε συνέντευξη Τύπου στον Πειραιά, ο Σπ. Χαλβατζής, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ
Ο Σπ. Χαλβατζής, αναπτύσσοντας τις προτάσεις του Κόμματος, διευκρίνισε ότι το ΚΚΕ «από την αρχή αντιτάχθηκε στην "κοινή ναυτιλιακή πολιτική" της Ευρωπαϊκής Ενωσης και τον Κοινοτικό κανονισμό 3577/92 για την απελευθέρωση των εσωτερικών θαλάσσιων συγκοινωνιών» και επισήμανε ότι η «"απελευθέρωση" των εσωτερικών θαλάσσιων συγκοινωνιών κινείται στην κατεύθυνση της ελεύθερης κίνησης κεφαλαίου, υπηρεσιών, εμπορευμάτων, εργαζομένων, που αποτελούν θεμελιακές αρχές της Συνθήκης του Μάαστριχτ, της καπιταλιστικής ενοποίησης, εκφράζει τη στρατηγική επιλογή του μεγάλου κεφαλαίου». Τα όσα συμβαίνουν σήμερα, σύμφωνα με τον Σπ. Χαλβατζή, επιβεβαιώνουν το ΚΚΕ, αναδεικνύουν τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΣΥΝ, που συντάχθηκαν στην εφαρμογή του 3577/92, στα πλαίσια της γενικότερης πολιτικής τους για την ενσωμάτωση της χώρας με την Ευρωπαϊκή Ενωση και κάνουν σαφές ότι: «Σε συνθήκες κυριαρχίας των μονοπωλίων, σε συνθήκες "απελευθέρωσης", έντασης του μονοπωλιακού ανταγωνισμού και κυνηγητού του υπερκέρδους, δεν μπορούν να επιλυθούν ουσιαστικά τα συγκοινωνιακά προβλήματα».
Στη συνέντευξη, παραβρέθηκαν ο γραμματέας της Κομματικής Οργάνωσης Ναυτεργατών Γιώργης Μαρίνος, ο Ηλίας Λέγγερης μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, ο βουλευτής του ΚΚΕ Σταύρος Σκοπελίτης, ο δήμαρχος Περάματος Γιάννης Πατσιλινάκος, ο πρόεδρος του ΕΚ Λέσβου Δημήτρης Σιαμέτης, ο γραμματέας του ΕΚΠ Μιχάλης Νουφαρίτσης, πρόεδροι ναυτεργατικών σωματείων, ο γραμματέας της Κομματικής Οργάνωσης Πειραιά Σήφης Κωτσαντής, ο νομαρχιακός σύμβουλος Γιώργος Λαγωνίκας, η Ελένη Παπαδοπούλου δημοτική σύμβουλος Κερατσινίου και επικεφαλής της ΔΑΣ και άλλοι.