Τετάρτη 2 Οχτώβρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
"ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ"
Για το μπλοκάρισμα των έργων υπεύθυνοι οι εργολάβοι

Στο παρασκήνιο, όμως, συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις για νέα "πανωπροίκια"...

Στην κοινοπραξία των εργολάβων επιρρίπτει την ευθύνη για όλες τις καθυστερήσεις και τη διακοπή των εργασιών του μετρό, με χτεσινή ανακοίνωσή της η εταιρία "Αττικό Μετρό ΑΕ" που διαχειρίζεται και επιβλέπει το έργο για λογαριασμό του ελληνικού δημοσίου. Η "Αττικό Μετρό ΑΕ" αποφάσισε φαίνεται να εγκαταλείψει την αδρανή της στάση που ξεσήκωσε την κατακραυγή των εργαζομένων και να αντιδράσει με τον τρόπο αυτό, ύστερα από την αδιάλλακτη στάση των εργολάβων, οι οποίοι επιμένουν στις απαιτήσεις τους, για να συνεχίσουν τα έργα κατασκευής, που ανέρχονται στο τεράστιο ποσόν των 175 δισ. δρχ.!

"Η ανάδοχος κοινοπραξία κατασκευής του μετρό - αναφέρεται στη χτεσινή ανακοίνωση - προέβη τον προηγούμενο Ιούλιο στην απόλυση 20 εργαζομένων και τη διαθεσιμότητα άλλων 130, και παράλληλα στη χωρίς λόγο διακοπή μέρους των εργασιών στους σταθμούς ΟΜΟΝΟΙΑ, ΔΑΦΝΗ, ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ, ΑΤΤΙΚΗ. Επιπλέον σταμάτησε τη λειτουργία των δύο εκσκαπτικών μηχανημάτων ("μετροπόντικες") επικαλούμενη τεχνικούς λόγους".

"Είναι φυσικό ότι σε ένα τόσο πολύπλοκο και δυσχερές έργο, που εκτελείται στο κέντρο μιας πυκνοδομημένης πόλης - συνεχίζει η ανακοίνωση της "Αττικό Μετρό" - να παρουσιάζονται συνεχώς προβλήματα που επηρεάζουν την εξέλιξή του. Ομως η σύγχρονη τεχνική παρέχει δυνατότητα αξιόπιστων λύσεων που αντιμετωπίζουν τα παρουσιαζόμενα προβλήματα. Στο πλαίσιο αυτό συνεργαζόμαστε με την κατασκευάστρια κοινοπραξία "Ολυμπιακό Μετρό", ώστε να προτείνει, όπως ορίζει η σύμβαση, τεχνικές λύσεις αποτελεσματικές και ασφαλείς και με τήρηση του συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος".

"Η "Αττικό Μετρό" - καταλήγει η ανακοίνωση - είναι πάντα έτοιμη και εργάζεται για το σκοπό αυτό, πάντα μέσα στο πλαίσιο της σύμβασης, για να εξευρεθούν λύσεις ώστε το έργο να παραδοθεί στους προβλεπόμενους χρόνους και τον εγκεκριμένο προϋπολογισμό του".

Παρ' όλα αυτά, οι διαπραγματεύσεις της δημόσιας εταιρίας με τους εργολάβους συνεχίζονται στο παρασκήνιο και σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση δείχνει διατεθειμένη να "τα βρει" πληρώνοντας ένα νέο "πανωπροίκι" που θα ανέρχεται - κατά ένα σενάριο - γύρω στα 30 δισ. δρχ., κάτι που της επιτρέπουν οι "τρύπες" των συμβάσεων που έχει και η ίδια υπογράψει. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα πάντα ενδεχομένως να κριθούν τις επόμενες μέρες με την έλευση από το εξωτερικό ορισμένων ανώτατων στελεχών της κοινοπραξίας των εργολάβων. Στο μεταξύ το έργο εξακολουθεί να βαλτώνει, εξαιτίας και της υποχωρητικής στάσης της κυβέρνησης, έναντι της ασίγαστης βουλιμίας των εργολάβων...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ