Κυριακή 13 Μάη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Εντυπώσεις

Μετά τα σούπερ μάρκετ, τα λιμάνια και αεροδρόμια, τώρα και στη λαϊκή αγορά της γειτονιάς μας! Ο λόγος για την καμπάνια, που συνδιοργανώνει το υπουργείο Ανάπτυξης με τον Οργανισμό Λαϊκών Αγορών Αθήνας - Πειραιά με θέμα «5 χρώματα την ημέρα - με φρούτα και λαχανικά - Συνταγή Ζωής», που περιλαμβάνει ενημερωτικό έντυπο και διαφημιστικό υλικό το οποίο θα διανεμηθεί σε λαϊκές αγορές. Θα περιλαμβάνει, λέει, πληροφορίες σχετικά με τις ιδιότητες των πέντε χρωμάτων των λαχανικών και ...συμβουλές για τον προγραμματισμό και την προετοιμασία των γευμάτων, ώστε να περιλαμβάνουν κάθε μέρα φρούτα και λαχανικά. Δεν ξέρει, άραγε, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι αυτό από το οποίο πάσχουν οι εργαζόμενοι και οι οικογενειάρχες δεν είναι η πλημμελής ενημέρωση και ο κακός ...προγραμματισμός, αλλά η ένδεια χρημάτων; Κάνει πως δεν ξέρει ότι το καρότσι της λαϊκής επιστρέφει στο σπίτι μισοάδειο, γιατί η κερδοσκοπία και η ακρίβεια είναι απαγορευτικές για το γέμισμά του; Μέχρι πού θα φτάσει η προσπάθεια αποπροσανατολισμού και δημιουργίας εντυπώσεων;


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ