Κυριακή 16 Γενάρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Αποκαλυπτικά νούμερα

Αποκαλυπτικά είναι τα νούμερα, που συμπεριλαμβάνονται στην έκθεση της «Media Services» και τα οποία αφορούν τα ποσά, που δαπάνησαν το 1999 τα κόμματα, για την προβολή των θέσεων και απόψεών τους από τα έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία αυτά, το ΠΑΣΟΚ δαπάνησε συνολικά 3.400 εκατομμύρια δραχμές, από τα οποία τα 2,4 δισ. απορροφήθηκαν από την τηλεόραση. Δεύτερη έρχεται η ΝΔ, η οποία δαπάνησε 1.400 εκατομμύρια, από τα οποία στην τηλεόραση τα 920 εκατομμύρια. Τρίτη έρχεται η ΠΟΛΑΝ, η οποία δαπάνησε 300 εκατομμύρια δραχμές, το 90% των οποίων πήγε στην τηλεόραση. Τέταρτος ο ΣΥΝ, που δαπάνησε 190 εκατομμύρια δραχμές. Ακολουθούν, σε μεγάλη απόσταση το ΚΚΕ, με 74 εκατομμύρια και οι Φιλελεύθεροι με 16 εκατομμύρια δραχμές.

Η παραπάνω εικόνα, όμως, δεν είναι ολοκληρωμένη. Στις δαπάνες του κυβερνώντος κόμματος πρέπει να προστεθεί ένα μεγάλο μέρος, τουλάχιστον, των διαφημιστικών δαπανών του δημόσιου τομέα. Για παράδειγμα, η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης των υπουργείων σημείωσε μια σημαντική αύξηση μέσα στο 1999 -χρονιά ευρωεκλογών βλέπετε - η οποία από το 1,2 δισ. το 1998 εκτοξεύτηκε στα 4,9 δισ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ