Πέμπτη 10 Απρίλη 2014
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΑΗΣ 2014
ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΙΩΓΑΣ
Ο λαός να αξιοποιήσει την εμπειρία από το Μετρό Θεσσαλονίκης

Πολλαπλά ζημιωμένοι οι εργαζόμενοι από την ανάθεση του έργου σε ιδιώτες, επισήμανε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας

Κλιμάκιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης», με επικεφαλής τον Γιάννη Ζιώγα, περιφερειακό σύμβουλο και υποψήφιο περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας, συναντήθηκε με το διευθυντή του Μετρό Θεσσαλονίκης, Γ. Κωνσταντινίδη, και ενημερώθηκε για την εξέλιξη της πορείας του έργου. Αφορμή για τη συνάντηση στάθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, με την κατασκευάστρια κοινοπραξία να απειλεί ότι θα αποχωρήσει από το έργο, εκβιάζοντας για νέες χρηματοδοτήσεις, παράλληλα με τις νέες απολύσεις που ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα και τις νέες προσλήψεις που σχεδιάζει τις επόμενες μέρες, με τσακισμένα τα δικαιώματα των εργαζομένων.

Μετά τη συνάντηση ο Γιάννης Ζιώγας δήλωσε: «Παρά τις διαβεβαιώσεις ότι η χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση του έργου είναι απολύτως εξασφαλισμένη και ότι γίνεται προσπάθεια αυτό να ολοκληρωθεί εντός του γνωστού μέχρι σήμερα χρονοδιαγράμματος, εμείς διατηρούμε σοβαρές επιφυλάξεις.

Οι επιφυλάξεις μας αυτές ενισχύονται από τη μέχρι σήμερα πορεία του έργου με τις γνωστές καθυστερήσεις, που οφείλονται κυρίως στον τρόπο ανάθεσης του (μελέτη - κατασκευή), στη μη ύπαρξη οριστικής μελέτης και στο πρόβλημα των απαλλοτριώσεων, με αποτέλεσμα, ενάμιση χρόνο μετά από την προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης και λειτουργίας του, να έχει κατασκευαστεί μόνο το 30% του συνόλου των εργασιών του.

Επιβεβαιώνεται η άποψη της "Λαϊκής Συσπείρωσης" ότι η ανάθεση της κατασκευής τέτοιων έργων σε ιδιώτες κατασκευαστές, που μοναδικό κριτήριο έχουν την εξασφάλιση του μέγιστου δυνατού κέρδους, εντάσσεται στην πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και οδηγεί σε επιμήκυνση του χρόνου κατασκευής τους σε όφελος των κατασκευαστών, σε εκτίναξη στα ύψη του συνολικού τους κόστους (η κοινοπραξία που κατασκευάζει το μετρό διεκδικεί επιπρόσθετα πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ για την καθυστέρηση) και στην ισοπέδωση των δικαιωμάτων των εργαζόμενων. Επιπλέον, στη Θεσσαλονίκη δεκάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις οδηγήθηκαν ή απειλούνται να οδηγηθούν σε κλείσιμο εξαιτίας της καθυστέρησης της κατασκευής του μετρό.

Με αφορμή και την εμπειρία που προκύπτει από το Μετρό Θεσσαλονίκης, καλούμε το λαό και με την ψήφο του στις εκλογές του Μάη να δυναμώσει τη γνήσια λαϊκή αντίσταση, να δυναμώσει τα αγωνιστικά ψηφοδέλτια της "Λαϊκής Συσπείρωσης"».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ