Πέμπτη 2 Σεπτέμβρη 2021
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Δεν ξέρουν;

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η κυβέρνηση και η διοίκηση του ΟΑΣΑ ετοιμάζονται να «σπείρουν» «μυστικούς πελάτες» στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με στόχο «να καταγράφουν παράπονα, να εντοπίζουν προβλήματα και να αξιολογούν τους εργαζόμενους». Θα αξιολογούν συγκεκριμένα «την καθαριότητα των οχημάτων, τη συχνότητα των δρομολογίων, την τήρηση των μέτρων για τον κορονοϊό και τη συμπεριφορά των οδηγών». Μάλιστα, το υπουργείο Μεταφορών έχει ήδη υπογράψει σύμβαση με ιδιωτική εταιρεία γι' αυτόν το σκοπό και η δουλειά των «μυστικών πελατών» αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον Σεπτέμβρη. Το ερώτημα είναι: Τι χρειάζονται η κυβέρνηση και η διοίκηση του Οργανισμού τις χαφιεδίστικες υπηρεσίες μιας ιδιωτικής εταιρείας, που οι υπάλληλοί της θα παριστάνουν τάχα τους επιβάτες και μεταξύ άλλων θα αξιολογούν τις συνθήκες στα ΜΜΜ και τη συμπεριφορά των οδηγών; Μήπως δεν ξέρουν τα προβλήματα που υπάρχουν σε όλα τα ΜΜΜ; Δεν έχουν ακούσει τις καταγγελίες των συνδικάτων, τα οποία εδώ και 18 μήνες ζητάνε μέτρα προστασίας εργαζομένων και επιβατών από τον κορονοϊό, που συνταξιδεύει σε κάθε δρομολόγιο και «κάνει πάρτι» στα σαρδεολοκούτια των λεωφορείων, του τραμ, των μέσων σταθερής τροχιάς; Μήπως δεν ξέρουν για την εξάντληση των οδηγών, λόγω του μειωμένου προσωπικού, των σαράβαλων οχημάτων, της πίεσης των δρομολογίων, της έλλειψης μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό; Αλλος είναι επομένως ο σκοπός τους: Να δημιουργήσουν άλλοθι για το σημερινό χάλι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ρίχνοντας το φταίξιμο σε εργαζόμενους και επιβάτες, για να «βγάλουν λάδι» το κράτος και τη διοίκηση του ΟΑΣΑ. Και βέβαια, να σπείρουν φόβο στο προσωπικό και να δρομολογήσουν νέες ανατροπές σε βάρος του, επιστρατεύοντας χαφιεδίστικες πρακτικές.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ